Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash kort
Fra : Kenneth Jensen

Dato : 15-10-01 20:43

Hej

Jeg vil høre om nogen har en ide til hvad der kan være galt med mit Lexar
flash kort. (hvis der er noget galt) Når jeg tager billeder og har set at de
ligger på kameraet.. så kan de være ødelagt når jeg tænder kameraet igen 1
time efter. Så siger den enten data ødelagt eller CF- kort fejl. Hvordan kan
det være når jeg har set billede er der ? nogle gange er det ødelagt lige
når jeg har taget billede er der noget jeg selv kan gøre eller skal kortet
retur ?? har nogen samme erfaringer ??

Kenneth

Fra : Erik Christensen

Dato : 16-10-01 21:19

"Kenneth Jensen" <tytte@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når jeg har taget billede er der noget jeg selv kan gøre eller skal kortet

Lexar skulle være et udemærket kort.
Prøv at formatere det i kameraet.
Se efter om stikforbindelsen er i orden.
Hvis dette ikke hjælper må kortet være deffekt.

Mvh
Erik