Billeder af Lille Mis
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 15-10-01 18:04

Så har vi langt om længe fået et digitalt kamera og jeg har fået taget nogle
billder af Lille Mis som ligge på dk.binaer, som i kan se er den nu ved at
være faldet til i den nye lejlighed...

Camilla Christiansen

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 16-10-01 09:27

Nu er billederne + flere lagt ud på min hjemmeside til de af jer der ikke
kan se binaergrupper....
www.snabe.dk/camilla

Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-10-01 11:26

Han er vel nok smuk, forstår absolut, at du faldt for ham!!

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 16-10-01 17:05

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in

> Nu er billederne + flere lagt ud på min hjemmeside til de af jer
> der ikke kan se binaergrupper....
> www.snabe.dk/camilla

Hej Camilla,

Jeg var inde og se Lille-mis og blev helt trist, ja, undskyld det er
selvfølgeligt ikke din skyld, men Lille-mis minder bare så utroligt
meget om Oliwer. Så hvad andet kan jeg sige end, åh hvor den dejlig
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.