S: Winchester riffel
Fra : Torben F@rum

Dato : 13-01-01 20:26

Winchester Riffel cal. 30.30

Riffelen er en bøjlespænder, og er en jubilæumsmodel som Winchester lavede i
anledningen af 100 året for modellen som er Winchester 1894 Riffelen er
graveret med guldgravertegninger og teksten "The great goldstrike 1896"
Den er monteret med forgyldt lås.
Der medfølger 6 jagtpatroner.

Se evt. billede i news:dk.binaer "Winchester riffel"

Riffelen sælges selvfølgeligt kun ved forevisning af gyldigt jagttegn.

Giv mig et bud....

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Peder Porse

Dato : 14-01-01 00:18

"Torben F@rum" wrote:

> [...]
>
> Se evt. billede i news:dk.binaer "Winchester riffel"
>
> Riffelen sælges selvfølgeligt kun ved forevisning af gyldigt jagttegn.

Vi skal starte et sted.

Du kan få det, der svarer til prisen for den våbentilladelse, jeg skal hen og
have...

Den kan købes i de store tyske jagtforretninger...er ike specielt sjælden.

30-30 er jo heller ikke lige det man bruger til jagt..

pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge,

Vi skal A med Nyrup.

Fra : Torben F@rum

Dato : 14-01-01 14:20

Der er pt budt 1500.-

Riffelen er fuldt funktionel, men som det tidligere er nævnt er det mere et
udstillingsvåben end et egentligt jagtvåben.

Torben

Fra : Peder Porse

Dato : 15-01-01 18:23

"Torben F@rum" wrote:

> Der er pt budt 1500.-
>
> Riffelen er fuldt funktionel, men som det tidligere er nævnt er det mere et
> udstillingsvåben end et egentligt jagtvåben.
>
> Torben

Jdeg mener ikke værdien overstiger 1000 kr + et par hundrede...

Våbentilladelser haves..Har din kunde det?
pp

Fra : Torben F@rum

Dato : 15-01-01 19:38

Peder Porse skrev i meddelelsen <3A6331F5.A41E9E85@post11.tele.dk>...
>Jdeg mener ikke værdien overstiger 1000 kr + et par hundrede...
>
>Våbentilladelser haves..Har din kunde det?
> [...]
Hej Peder

Hvis den ikke kan indbringe mere end godt 1000.- så bliver den hvor den er,
jeg har stadigt en del år tilbage på våbentilladelsen så det er ikke i panik
jeg sælger den, men den står bare og samler støv, og jeg interesserer mig
ikke for sådan nogle "pyntegenstande".

Hvis jeg finder en køber vil handelen være betinget af gyldigt jagttegn,
eller tilladelse fra politiet hvis det er en samler, ellers bliver riffelen
under lås og slå i MIT jagtskab.

Torben Farum

P.s. der medfølger originalt etui (formstøbt flamingo)
Det må da kunne presse prisen op

Fra : PJ

Dato : 15-01-01 23:48

Du skulle nu hellere tage imod de 1000 kr NU - ellers bliver du sidste "tyr"
på den udstillingsgenstand. Og må betale 1000 oveni i næste fornyelse. Blot
et venligt råd.
PJ

Torben F@rum <farum@city.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93qa5j$497$1@news.cybercity.dk...

Fra : Torben F@rum

Dato : 16-01-01 18:50

PJ skrev i meddelelsen <93vuhj$qms$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
"tyr"
>på den udstillingsgenstand. Og må betale 1000 oveni i næste fornyelse. Blot

Som jeg tidligere har skrevet, har jeg endnu nogle år tilbage inden
tilladelsen skal fornyes, desuden er det tilladelse nummer 2 så jeg regner
med halv pris.

Torben