Temaet kan ikke ses efter siden er uploade~
Fra : Rita

Dato : 15-10-01 15:20

Jeg har en bekendt, der har fået det problem med Frontpage,
at siderne mister deres tema, når de bliver uploadede.
Når siden ses i Frontpage, kan man se temaet, men når siden
er uploadet bliver baggrunden hvid.
Uanset om man vælger at temaet skal vises på alle sider eller
på markerede sider, kan temaet ikke ses, når der uploades.

Den pågældende sides adresse:
http://poul_skelmose.tripod.com/
Vælg derefter linjen: 'Slægten Staal' + 'Familiebilleder'
-----
Hilsen Rita

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-10-01 18:15

Linket til baggrunden er ikke korrekt.
Ordnes lettest ved at du åbner online Web'et, sætter det til ikke at
bruge et Theme og derefter sætter det til samme theme.

Fra : Rita

Dato : 16-10-01 03:45

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse news:606mst8cgnmjtsfi4i9t5l9qvouutc2gui@4ax.com...
> Linket til baggrunden er ikke korrekt.
> Ordnes lettest ved at du åbner online Web'et, sætter det til ikke at
> bruge et Theme og derefter sætter det til samme theme.

Jeg er ikke klar over, hvad der menes med at åbne online Web'et.
Siden er forsøgt uploadet helt uden tema og derefter med tema,
men alligevel kan man ikke se temaet efter den er uploadet.
Jeg har lige prøvet at åbne siden: http://poul_skelmose.tripod.com/familiebilleder.htm
i Internet Explorer, Vis / Kilde.
I koden står der, at der bruges tema.
Hvis jeg åbner en anden af siderne:
http://poul_skelmose.tripod.com/fotos_2.htm
kan jeg ikke i: Vis / Kilde se at det fremgår at der bruges tema,
men på denne side kan temaet godt ses.

Hilsen Rita

Fra : Pia Holsting

Dato : 16-10-01 07:49

På en af dine andre sider står background="factilea.jpg" i bodytaggen tror
du ikke der skal stå det samme i denne. ?

Body tag fra siden Familiebilleder:
<BODY topmargin="30" leftmargin="30"
background="../../_themes/tandhjul-med-lysebl-bogstaver/factilea.jpg"
bgcolor="#FFFFFF" text="#99CCFF" link="#99CCFF" vlink="#99CCFF"
alink="#99CCFF"><!--mstheme--><font face="Trebuchet MS, Arial, Helvetica">

Pia

Fra : Rita

Dato : 16-10-01 14:33

"Pia Holsting" <pho@oss.dk> skrev i en meddelelse news:3bcbd87a$0> På en af dine andre sider står background="factilea.jpg" i bodytaggen tror
> du ikke der skal stå det samme i denne. ?
> Pia

Hej Pia
Mange tak for hjælpen. Jeg tror bestemt, at det er der, fejlen er.
Jeg vil straks lade det gå videre.
Det mærkelige er at siden ses med temaet, når den er åben i
Frontpage, først da den blev uploadet, kunne baggrunden ikke ses.
Med venlig hilsen Rita