IE5.5 - højre klik - veeeeeeeeeent - menu
Fra : Henrik Jensen

Dato : 15-10-01 14:28

Hej

Er der nogen der kender til det irriterende problem fra subject?

Jeg har opgraderet med alle mulige ting, men problemet er det samme. Hvis jeg
fx. skal gemme et billede, og højreklikker, så går der 2-3 sekunder inden
menuen dukker op. Det samme hvis jeg højreklikker for at vælge "åbn i nyt
vindue" osv.

Altså: Højreknaps menuen er ualmindeligt langsom. Den burde dukke op så snart
der klikkes.

Jeg har haft problemet siden IE 5.0, og har opdateret til det nyeste. Kører
Win2000 Pro.

Henrik

--
Posted from igw.jp.dk [62.242.178.100]

Fra : *Xray

Dato : 15-10-01 15:06

"Henrik Jensen" <marrone@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Altså: Højreknaps menuen er ualmindeligt langsom. Den burde dukke op så snart
> der klikkes.

Har du prøvet at disable Antivirus hvis du altså har det installeret?

*Xray

Fra : Henrik Jensen

Dato : 18-10-01 10:27

"*Xray" <mrsmooth@nospam.privat.dk> wrote in message

> "Henrik Jensen" <marrone@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at disable Antivirus hvis du altså har det installeret?
>
> *Xray

Hej Xray.

Jep, nu har jeg prøvet det, og så er menuen der med det samme. Men da det
jo nok ikke er tilrådeligt at køre uden virusskjold, så må jeg hellere lade det
være slået til.

Desuden fungerer det fx. på mit arbejde, med samme browser og samme antivirus.
Der er menuen der også med det samme.

Andre gode ideer??

- HB

--
Posted from igw.jp.dk [62.242.178.100]

Fra : *Xray

Dato : 18-10-01 23:20

> Andre gode ideer??

Hvilken Antivirus har du? Har du installeret nyeste opdatering til Antivirus? Det er jo helt klart
den der er synderen :)

*Xray

Fra : Henrik Jensen

Dato : 19-10-01 11:03

> [...]
>
> Hvilken Antivirus har du? Har du installeret nyeste opdatering til Antivirus? Det er jo helt klart

Hey.

Jeg bruger McAfee. Nyeste DAT fil 4166, nyeste engine 4.1.50.

Jeg tror du har ret i at det er Antivirus der er banditten hér, men det
mærkelige er, at det fungerer med samme opsætning på jobbet (dog med Win NT4.0
som OS istedet)

Jeg må vist sniffe lidt rundt hos McAfee...

HB

--
Posted from igw.jp.dk [62.242.178.100]

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-10-01 17:27

> Jeg tror du har ret i at det er Antivirus der er banditten hér, men det
> mærkelige er, at det fungerer med samme opsætning på jobbet (dog med Win
NT4.0
> som OS istedet)

Har du nyeste opdatering til Win2k?

/Mikael