Skærme
Fijala 3554
Skærme og nyttig vold?
Fra : Jan Jacobsen

Dato : 15-10-01 12:13

Jeg kan se, at andre har haft lignende problemer, men for rutinens skyld
tager jeg emnet op igen.

Min AcerView 76ie er begyndt at vise sadomasochistiske tendenser. Mere
specifikt slår den spontant over i noget der kunne være suspend/off efter et
stykke tid. Den lille "klik"-lyd der følger med, får mig til at tro det er
en lettere defekt PSU eller måske en mekanisk suspendswitch der trænger til
udskiftning?

De omtalte tendenser kom sig af en mildt vredesudbrud, der gik ud over
skærmen... med det til følge at der lød et lille klik, og billedet var
tilbage... for en tid.

Siden er det blevet vane at anvende vold i moderate mængder når skærmen tér
sig, men det er ikke en løsning jeg finder holdbar :)

Mit sprøgsmål er: Kan det betale sig at reparere den/få det repareret, eller
er det tid til nyanskaffelser?

Mvh Jan