Club Blah Blah - 8310
Fra : Affer

Dato : 15-10-01 10:23

Nogen der har bestilt deres telefon der og fået den?

// Affer

Fra : Michael Jensen

Dato : 15-10-01 13:12

"Affer" <affer@fuckedup.nu> skrev i en meddelelse
> Nogen der har bestilt deres telefon der og fået den?

En del, ja...

Kig på www.mobildebat.dk som en del af Mobilsiden

Fra : Affer

Dato : 15-10-01 13:52

> En del, ja...

well, var bare interesseretm for jeg har også bestilt og betalt den, men har
ikkefået den endnu!

// Affer

Fra : Michael Jensen

Dato : 15-10-01 13:56

> well, var bare interesseretm for jeg har også bestilt og betalt den, men
har
> ikkefået den endnu!

De har en mindre forsinkelse pga. for dårlig leverance fra Nokia, men det
skulle nu være overstået.

Fra : Affer

Dato : 15-10-01 14:17

> De har en mindre forsinkelse pga. for dårlig leverance fra Nokia, men det
> skulle nu være overstået.

Vil det sige at CBB har fået dem og de er sendt ud?

// affer

Fra : Michael Jensen

Dato : 15-10-01 21:16

> Vil det sige at CBB har fået dem og de er sendt ud?

Det vil sige at ClubBlahBlah får dem ind i denne tid, og er igang med at
sende ud til de der har bestilt. For at få en status kan du evt. sende en
e-mail ind til dem.

Fra : Carsten Petersen

Dato : 16-10-01 19:25

Hej jeg blev ringet op i fredags hvilken farve den skulle være... og jeg
ville have den lørdag men fordi mit post hus ikke udlevere pakker om
lørdagen så fik jeg den først mandag...juhuu..

Fra : Mik Marker

Dato : 17-10-01 10:47

Jeg var inde for at hente min i fredags "desværre vi har kun fået 30stk.
påtrods af at vi bestilte 400 stk.og fik lovning på dem om torsdagen"sagde
de. prøv igen onsdag!! det er i dag men efter at have ringet siger de nu at
de først for dem på fredag. og jeg vil have dem i posten mandag.
´Jeg har sku snart mistet tålmodigheden. øv øv

Fra : *nico*

Dato : 17-10-01 23:40

Mist ikke tålmodigheden.. Den er ventetiden værd.
Sidder lige nu og nyder min
Dog ikke købt gennem cbb

mvh
Nicolai

Fra : Hother Lukasiewicz

Dato : 18-10-01 00:15

fik min tirsdag fra CBB, bestilte den et par timer efter deres tilbud kom op
på nettet, så der er nok en del i kø.

spiritus