Nokia 3210 - virker/virker ikke
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-10-01 08:52

Vi har en Nokia, hvor nogle kort virker og andre gør ikke - ret træls, når det
nu er mit kort, der skal virke, men ikke gør det. Telefonen er ikke låst. Nogle
forslag til hvad der kan være galt? Jeg ikke rigtig indstillet på at skulle
ofre en formue på en reparation, hvis det er noget jeg kan klare selv eller som
alligevel bliver for dyrt.

Mvh Maria

--
Posted from tdk33.teledanmark.dk [193.3.141.33]

Fra : Nick Christensen

Dato : 16-10-01 08:19

> [...]
Nogle
> forslag til hvad der kan være galt? Jeg ikke rigtig indstillet på at

Hvilken udbyder har du?