Kattetræf Brøndby
Fra : Denise

Dato : 15-10-01 08:56

Hej alle
Jeg skulle nu have mailet min adresse til alle, der har tilmeldt sig til
træf den 26.10.
Ellers lad mig det vide.
I kan stadig nå at tilmelde jer. Er der slet ikke nogle "nye" kattefreaks i
Københavnsområdet, der har lyst til at møde os "gamle" (gamle betyder altså
at vi allerede har deltaget i et par hyggelige træf før )
Vi er alle flinke og hyggelige mennesker i aldersgruppen fra helt unge til
halvgamle
(bl.a. mig), og jeg er sikker på jeg taler på de andres vegne også, når jeg
siger,
at vi da gerne vil se nogle nye ansigter og nye billeder af katte. Så kom
bare ud af busken.

Hilsen Denise

Fra : Ann K.

Dato : 15-10-01 21:49

Hej Denise.
Jeg har ikke fået din adresse ... Endnu da ;)

Og Kate, Det der limousinetilbud - kan jeg høre nærmere om det???
Evt privat...

Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 16-10-01 10:24

Hej Ann
Jeg har prøvet igen, lad mig vide hvis du ikke har fået den.
Hilsen Denise