går det nu?
Fra : etta place

Dato : 15-10-01 07:00

er der ikke flere bands der bør skifte navn i den politiske korrektheds
hellige navn;

afghan wigs
tower of power
anthrax

Fra : John K

Dato : 15-10-01 12:10

> er der ikke flere bands der bør skifte navn i den politiske korrektheds
> hellige navn;
>
> afghan wigs
> tower of power
> anthrax

Nej hvorfor skulle de dog det?
Jo merer man ændrer pga. terror - jo mere effekt har det.

Mvh

John K

Fra : Lars B.

Dato : 16-10-01 16:59

In article <3bcac445$0$11599$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
sydfynsfm@nospam.hotmail.com says...

> Nej hvorfor skulle de dog det?
> Jo merer man ændrer pga. terror - jo mere effekt har det.
>

> Mvh

Tjae... Massive Attack ændrede da navn til massive under Golfkrigen....
Godt nok mest fordi BBC ellers ikke ville spille dem, dengang.

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Vuorela

Dato : 15-10-01 17:01

>er der ikke flere bands der bør skifte navn i den politiske korrektheds
>hellige navn;
>
>afghan wigs
>tower of power
>anthrax
Biohazard - måske

--
Sune

bootlist: boots.pusling.com - som trænger til en opdatering

Fra : Invader Zim

Dato : 18-10-01 13:26

"Vuorela" <nospam@vuorela.dk> wrote in message

> Biohazard - måske
>
> --
> Sune
>
> bootlist: boots.pusling.com - som trænger til en opdatering

hvad med einstürzende neubauten? brighter death now? apocalytica? suicide
commandos? der er jo myriader af bands, der har mere eller mindre
aggressive navne.
Det er sgu da for plat at man endda kunne TÆNKE PÅ at kræve at disse bands
ændrer deres navne, som de iøvrigt har haft i årevis, blot fordi der er
narrøve i verden.
Heldigvis er jeg dog ret så sikker på at de fleste giver masserne fingeren
hvis de bliver tvunget til at ændre deres navn.

-Invader Zim