www.mobilimport.nu
Fra : Erik Einum

Dato : 14-10-01 22:45

Noen som har erfaringer med disse?

Har veldig lyst på 8250 som "attpå"tlf. Selv om denne ikke er helt
up-to-date teknisk, så er det IMHO en av, om ikke DEN, peneste telefonen jeg
har sett!

www.mobilimport.nu er den billigste leverandøren jeg har funnet på 8250:
3.899,- (Si ifra hvis dere vet av noen som er billigere).
Har en venninne som jobber i Thailand, og hun har funnet den til 21.000,-
Baht, tilsvarer ca 4.500,- kroner. Mobilimport er altså billigere enn
forhandlere i Asia, der telefonen kommer fra! Mobilimport har også 8850 Gold
Edition til 5.957,-

Tror jeg slår til, med mindre noen har skrekkhistorier å komme med!

--
///Mvh. EE

Nokia 6210 -00, SW v 05.02

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 14-10-01 23:31

Køb dig en Siemens s45
Siemens nye flagskib--til KUN 2295.-
Se mere info: http://club-siemens.com/denmark/
KANOOOOON mobilos

Fra : Erik Einum

Dato : 14-10-01 23:34

"HENRIK OLESEN" <trads@get2net.dk> skrev
> Køb dig en Siemens s45
> Siemens nye flagskib--til KUN 2295.-

Jeg spurte om noen har erfaring med www.mobilimport.nu, så svarer du at jeg
skal kjøpe en Siemens.... >:-/ Syntes du det var er naturlig svar på mitt
spørsmål.....?

Jeg prøver igjen:
- Ønsker positive og negative erfaringer med www.mobilimport.nu
- Ønsker positive og negative erfaringer med Nokia 8250 (bugs o.l., da det
kan være vanskelig å få tatt service i Europa).

--
///Mvh. EE

Nokia 6210 -00, SW v 05.02

Fra : *nico*

Dato : 15-10-01 00:40

Må jeg spørge hvorfor du ikke vil ha en 8310 i stedet for.
Den er afløser for både 8210 og 8250 og er tilsyneladende billigere end de
priser du her nævner
for for en bedaget 8250 ??

mvh
Nicolai

Fra : Erik Einum

Dato : 15-10-01 00:51

"*nico*" <npe@mac.com> skrev
> Må jeg spørge hvorfor du ikke vil ha en 8310 i stedet for.
> Den er afløser for både 8210 og 8250 og er tilsyneladende billigere end de
> priser du her nævner for for en bedaget 8250 ??

Les første posting en gang til:

- jeg synes 8250 er en av, om ikke DEN peneste telefonen jeg har sett.
- en evt. 8250 vil være en "attpå"tlf, altså en tilleggstelefon.
- jeg har allerede en 6210 til WAP og dataoppkobling (jf. signaturen)

I tillegg:
- synes jeg 8310 er stygg/mindre pen.
- min 6210 vil med tid og stunder bli byttet ut til 6310
- radiomulighetene (hvis man kjøper dyrt tilleggsutstyr) til 8310 bryr jeg
meg ikke om.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210 -00, SW v 05.02

Fra : *nico*

Dato : 15-10-01 08:52

Jaja, godt ord igen-

> - en evt. 8250 vil være en "attpå"tlf, altså en tilleggstelefon.

I en dansk Nyhedsgruppe, kan du ikke forlange vi skal forstå alt hvad du
skriver.
Held og lykke med 8250, men tjek garanti forhold. Du kan være uheldig at få
en med 8210 fejl
og alle menuer vil være engelske.

mvh'
Nicolai

Fra : Erik Einum

Dato : 16-10-01 22:59

"*nico*" <npe@mac.com> skrev
> I en dansk Nyhedsgruppe, kan du ikke forlange vi skal forstå alt hvad du
> skriver.

Det var fullt og helt min feil! Postet først i den norske gruppa, men siden
www.mobilimport.nu er dansk (samme side som www.mobilimport.dk), så tenkte
jeg det var noen av dere i Danmark som hadde erfaring. Brukte derfor
cut/paste fra Sendte elementer.

> Held og lykke med 8250, men tjek garanti forhold. Du kan være uheldig at
> få en med 8210 fejl og alle menuer vil være engelske.

Skal selvsagt prøve å sjekke opp seriøsiteten, både når det gjelder garanti
og andre forhold. Er fullt klar over engelske (og asiatiske) menyer og T9.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210 -00, SW v 05.02

Fra : alwresuihalert

Dato : 15-10-01 11:23

snip
> I tillegg:
> - synes jeg 8310 er stygg/mindre pen.

relevant argument. den eneste grund til at vælge 8250.

> - min 6210 vil med tid og stunder bli byttet ut til 6310

8310 er stadig billigere end 8250. Der er ingen der tvinger dig til at bruge
WAP via. 8310.

> - radiomulighetene (hvis man kjøper dyrt tilleggsutstyr) til 8310 bryr jeg
> meg ikke om.

FM radio? Der er vel ingen, der tvinger dig at bruge den.

Fra : Erik Einum

Dato : 16-10-01 23:03

"alwresuihalert" <liasueyrfhalsiujkerh@kjshedfksj.com> skrev
> relevant argument. den eneste grund til at vælge 8250.

Hovedargument faktisk. Siden jeg har en 6210, så er 8250 som tilleggstelefon
å regne, rett og slett fordi den er kul (cool)! Og med fast jobb nå, så
mener jeg å ha råd til det. (Får sette opp et lite budsjett i Excel
først...)

> 8310 er stadig billigere end 8250. Der er ingen der tvinger dig til at
> bruge WAP via. 8310.

Vet ikke hva 8310 går for i Danmark, men i Norge er den ikke _veldig_ mye
billigere enn 8250 via www.mobilimport.nu!

> FM radio? Der er vel ingen, der tvinger dig at bruge den.

Jo! Jeg har en slem venn som tvinger meg til å kjøpe _alt_ tilgjengelig
ekstrautstyr! Han passer også på at jeg bruker det jevnlig!

Seriøst: Selvsagt ikke, men siden jeg ikke bryr meg om mulighetene med
radio, vil ikke dette være for et argument for å kjøpe 8310.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210 -00, SW v 05.02

Fra : Anders Berg

Dato : 08-11-01 14:22

Man skal da ikke købe noget kstra udstyr for at bruge radioen. Der følger et
fint headset med. 8250 er bare n 8210 med et andet cover, blåt lys og engelsk
menu. Hvem faen gider bruge penge på det.Plus at amn ikke kan få lavet den i
Danmark. Nok heller ikke i sverige!! Og jo, 8250 er en 8210 med et andet cover.
De har samme størelse, kan næsten det samme, og går sikkert begge 2 lige nemt i
stykker.

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Ole Udengaard

Dato : 14-11-01 01:38

Er det ikke muligt at slette de 20 standard skabeloner der ligger menu 1-5,
har datakabel. Er træt af at se dem ligge der og flyde til ingen verdens
nytte.

Fra : Flemming Rømer

Dato : 14-11-01 08:23

Har kun fundet ud af at overskrive Billed Beskederen vha Logomanager. Gemmer dem på samme plads nr.
Med venlig hilsen

Flemming Rømer

Ole Udengaard <oleudengaard@hotmail.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:9ssedu$bdh$1@sunsite.dk...

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 14-11-01 11:26

Hej Ole
Nope - Det kan ikke lade sig gøre! Men hvad gør det osse at de ligger inde
under skabeloner i en mappe for sig?

VH
Lasse Rønlev