Nytårs-hilsen fra Aalborg
Fra : Jane Kiilerich

Dato : 28-12-00 23:23

Hej alle sammen

Håber at I alle har hart en god jul og en god jagtsæsson.

Jeg er ikke selv jæger, har i hvert fald endnu ikke jagttegn, men her i
november og december har jeg været med på mine første jagter, som
hundefører (apportør), og det har været nogle virkelige store og gode
oplevelser, som jeg glæder mig meget til at gentage næste år, det ser
desværre ud til at være forbi for denne gang, nu står den igen kun på
træning med dummyer og koldt vildt i de næste 9-10 måneder igen

Godt nytår.

Mvh

Jane

En lille ekstra hilsen til Michael fra Lolland. Jeg kunne vel ikke lokke

dig til at skrive, jeg har mistet din mail-adresse og jeg vil gerne give

dig en hilsen.

Jane Kiilerich
jane@drk-nordjylland.dk
TLF 98159022 / 40217543