Mangler nogle gode råd!
Fra : Ano

Dato : 14-10-01 20:50

Hej med jer!

Jeg ved ikke helt om det her har været oppe før. Jeg har umiddelbart ikke
kunne se det herinde.

Men jeg har et lille problem med min kæreste. Vores forhold kører rigtig
godt! Det er slet ikke det! Vores sexliv er også rigtig godt! Men .... der
er en lille ting. Jeg vil gerne give hende den sidste lille sexuelle ting.
Hvis nogen gætter på oralsex/slikke hende, så har I gættet rigtigt. Men
sagen er den, at jeg synes det er temmelig ucharmerende meget tæt på. Jeg
har prøvet, men den tændte mig helt af. Jeg synes det lugter! Ka det være
fordi hun er snavset, eller er det fordi hun bliver så våd?? Hvad kan jeg
gøre? Jeg vil ret gerne give hende noget lidt andet end "almindelig sex"
diverse steder og finger i ny og næ.

Nogle gode råd? Håber I kan hjælpe mig!

Mvh
Ano...

Fra : Tomas O.

Dato : 14-10-01 21:53

Ano skrev:

> [...]
> hun bliver så våd?? Hvad kan jeg gøre? Jeg vil ret gerne give
> hende noget lidt andet end "almindelig sex" diverse steder og

Er oralsex ikke en del af almindelig sex?
Ja du må undskylde, men du rystede lige mit verdensbillede.

Jeg har anset oralsex ofr at være en naturlig del af al sex siden
jeg var 15 og prøvede det første gang. Jeg elsker at slikke
fisse. Kan slet ikke forestille mig sex med en fast partner uden
det.

De flste piger dufter mellem benene en hidsgi duft og nogen gange
en hidsig smag. Det er noget man skal vænne sig til. Jeg elsker
duften af en våd og skrupliderlig kvinde.

Der er ikke andet at gøre end at kaste sig ud i det og gøre det
og tro mig npår du finder ud af hvor lækkert det er for hende vil
du elske det.

Kan du ikke det kan jeg eller ingne ande hjælpe dig.

Hvad havde du tænkt dig? At vi ville fortæle dig om at middel der
fjerne duften af kvinde? Du må da være gal *GG*

--
Hilsen Tomas O. Foreningen For Flirtens Fremme:
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/

Fra : John Sahl

Dato : 14-10-01 22:11

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns913AE780CB18Fvampyre@teledanmark.dk...
> Er oralsex ikke en del af almindelig sex?
> Ja du må undskylde, men du rystede lige mit verdensbillede.

Lærte du noget nyt?

> [...]
> jeg var 15 og prøvede det første gang. Jeg elsker at slikke
> fisse. Kan slet ikke forestille mig sex med en fast partner uden

Me neither... Heldigvis kommer jeg heller ikke til det...

> De flste piger dufter mellem benene en hidsgi duft og nogen gange
> en hidsig smag. Det er noget man skal vænne sig til. Jeg elsker
> duften af en våd og skrupliderlig kvinde.

ENIG! Jeg har dog ikke haft behov for at vænne mig til det.. Jeg har
altid synes det er noget af det frækkeste.. Jeg _elsker_ at slikke min
kæreste..

> Der er ikke andet at gøre end at kaste sig ud i det og gøre det
> og tro mig npår du finder ud af hvor lækkert det er for hende vil
> du elske det.

Hvis du ikke kan lide lugten eller smagen af det så hjælper det
"desværre" at hun vasker sig grundigt inden i går i gang Men kun
for en tid, for når hendes liderlighed får safterne til at drive ud over
hendes skamlæber, inderlår, dine fingre, dine kinder, på din næse
og hvor det ellers render hen så er der ingen kære mor og gør du
det godt nok risikerer du endda at hun griber fat i dit hoved og bare
presser dig ind imod hendes VÅDE skød

(Lyder det bekendt, Tomas? *G*)

> Kan du ikke det kan jeg eller ingne ande hjælpe dig.

Måske ikke, men hvor gammel er Ano egentlig?

> Hvad havde du tænkt dig? At vi ville fortæle dig om at middel der
> fjerne duften af kvinde? Du må da være gal *GG*

Ja, gud fri os fra det.... Det er jo en af de mest ophidsende dufte
overhovedet.. Jeg kan dufte Sabina's safter bare jeg er i nærheden
af hende *SF*

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : claus

Dato : 15-10-01 11:01

John Sahl <johnsahl@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> og hvor det ellers render hen så er der ingen kære mor og gør du
> det godt nok risikerer du endda at hun griber fat i dit hoved og bare

Ja, ja men der er sgu' stor forskel på lugten af gammel, sur urin og så
den svage duft af de naturlige safter! Så Ano's vendinde skal nok have
et vink med en vaskeklud eller vådserviet, eller det blive A'no oralsex!
--
hilsen claus

Fra : John Sahl

Dato : 15-10-01 11:16

"claus" <claus@post.dk> wrote in message news:1f1bigv.1suludtz8e7ggN@ip22.boanxr5.ras.tele.dk...
> Ja, ja men der er sgu' stor forskel på lugten af gammel, sur urin og så
> den svage duft af de naturlige safter! Så Ano's vendinde skal nok have
> et vink med en vaskeklud eller vådserviet, eller det blive A'no oralsex!

Der er nu ingen grund til at sige at hans kaereste stinker/ikke er renlig
bare fordi han ikke lige kan lide hendes duft.. Jeg hader f.eks. lugten
af diverse ting som andre finder aldeles laekre.. Det er trods alt et
spoergsmaal om smag og behag, ikk?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller

Fra : Tomas O.

Dato : 15-10-01 12:57

John Sahl skrev:

SNIP

> [...]
> hendes duft.. Jeg hader f.eks. lugten af diverse ting som
> andre finder aldeles laekre.. Det er trods alt et spoergsmaal

Netop og de dejlige kvinder både smager og dufter forskelligt
dernede. Nogen smager som honning og nogen som en sur sok.

Sådan er det. Det gælder om at finde en hvis duft og smag man
elsker. Jeg har _aldrig_ oplevet at en pige jeg var rigtig vild
med ikke smagte og duftede som jeg kan lide det!

Duften har faktisk ret meget indflydelse på om man falder for en
eller ej og jeg snakker her IKKE, jeg gentager IKKE, om den deo,
de bruger eller parfume eller andet kunstigt, men om den duft en
kvinde har 20 min efter et brusebad, inden hun har taget kunstige
dufte på.

De kvinder hvor jeg har oplevet at smag og duft ikke lige var mig
har alle som en være onenightstands, da jeg var ung.

Ved nogen af dme har jeg fundet ud af at det blandt andet
skyldtes at de vaskede sig INDE i skede med sæbe.. så hold da op
med den slags.. det er USUNDT og ødelægger skedens naturligt
surhed, som jo skal beskytte den mod infektioner og svamp og
andet dårligt. Der kan skylles med rent vand men aldrig med sæbe
da sæbe er en base og ødelægger skedens naturlige surhed (PH)

Fra : Ano

Dato : 15-10-01 13:39

Hej igen

Nu er sagen jo også den at jeg kun har forsøgt mig en enkel gang, da det
sker at hun hiver mig væk hvis jeg kommer for tæt på dernede. Hendes
reaktion skyldes nok at en af hendes veninder fik af vide af sin kæreste, at
hun lugtede af "råden ko"! Det er måske heller ikke den fede ting at få af
vide. Og det er heller ikke noget jeg ku drømme om at sige til min kæreste,
om hun så lugtede eller ej!

En anden ting er også at jeg er lidt i tvivl om "hvordan det ska gøres" da
hun er min første kæreste som jeg har været i seng med, og udforskede de
mere intime steder med. Jeg er 16. Og vi har været sammen snart 6 måneder.
Og hun er helt fantastisk! =) Jeg ka slet ikke undvære hende! Pg ka
overhovedet ikke holde fingrene væk hvis hun er i nærheden! Det er dejligt
=)

Hun er det bedste i verden =)

Hilsen
Ano(nym)

Fra : Tomas O.

Dato : 15-10-01 15:02

Ano skrev:

> [...]
> ko"! Det er måske heller ikke den fede ting at få af vide. Og
> det er heller ikke noget jeg ku drømme om at sige til min

Han må være idiot

> [...]
> fantastisk! =) Jeg ka slet ikke undvære hende! Pg ka
> overhovedet ikke holde fingrene væk hvis hun er i nærheden!

Ok en vejledning er på plads.

Hvordan man virkelig forkæler en kvinde:

Man starter blidt og stille pirrende (jeg forudsætter hun
allerede er nøgen og ligger klar til at blive slikket) Læg ud med
lange frække tungekys, udforsk hendes mund, ikke bare ind med
tungen og så mose rundt, men start stille og roligt, gør det
bestemt, det er dig der bestemmer, slik hendes læber, og stik så
tungen ind og undersøg hendes mund som om du kysser hende for
første gang, i mellemtiden er din hånd i gang på hendes krop,
glidende med flad hånd ned over maven (og hele kroppen), rundt om
navlen, ned til fissen, men ikke røre den.

Lad din hånd glide ned mellem hendes ben, men undgå at røre hende
direkte (endnu). Tag hendes arme og læg dem over hendes hoved,
som om hun skal overgive sig (det skal hun nemlig i orgasmens
vold) Sørg for at hendes hænder forbliver der som en del af det,
hver gang hun tager dem ned, lægger du dem blidt men bestemt
tilbage igen, husk det er dig der bestemmer.

De fleste kvinder kan lide at man tager føringen. Træk tungen ud
af hendes mund og slik hende blidt,
sommefugleblidt ned mod halsen. Kys hende på halsen, nap hende
der med læberne, og slik lidt, sæt læberne mod hendes hals og
brug tungen glidende rundt som om du tungekysser hende. Helt op
til øret, hvis hun kan lide at blive slikket i øret så gør det og
så ned igen helt ned til hendes skulder, slik rundt nedenunder
hendes hage over til den anden side af halsen og gentag
slikkeriet der.

Slik hende så ned til hendes skuldre, din ene hånd er stadig i
gang med hendes mave og nede i hendes skridt, ikke i fissen men
rundt om og lige ved, inderlårerne, lad dine fingre blidt
kærtegne hende med blide strøg på inderlårerne op mod fissen, men
ikke røre.

Hvis hendes arme og hænder er kommet på afveje, læg dem over
hendes hoved igen. Har du jern på så pres den mod hendes lår, lad
hende mærke du er ophidset og begærer hende. Slik ned mellem
hendes bryster og slik dem så en af gangen, sådan som du vel ved
hun kan lide det og eksperimentér, slik ned af siden på brysterne
ned til armhulen og op igen, brug samme teknik med læberne
presset mod hendes hud som ved halsen, tungekys princippet,
men variér det hele tiden, indimellem med læberne presset mod
hendes hud ind imellem kun tungen, indimellem halvhårdt
indimellem blidt som en sommerfuglevinge.

Når du har slikket hendes bryster godt og grundigt, suttet på
hendes brystvorter, evt. bidt blidt i dem, alt efter hvad hun kan
lide, så bevæg din mund ned over hendes mave, slik helt ude i
siderne, medmindre hun er hammerkilden, og slik så hårdt og blidt
skiftevis, samme teknik med læberne presset mod hendes hud.

Slik hende navle, undersøg den med tungen som om du aldrig har
set og mærket den før, slik så blidt ned mod fissen. Ikke røre
den endnu. Din hånd har hele tiden været i gang hernede uden at
røre direkte. Lad begge dine hænder glide op og ned af hendes
krop, gerne helt op til hendes mund og undersøg hende med
fingrene, mens du slikker hende lige over fissen.

Lad hænderne glide ned mod hendes mave, hen over den, flad hånd,
helt ned til lige over hendes fisse. Med flad hånd mod hendes
mave lige over fissen trækker du nu hendes hud lidt op mod
ansigtet, læg mærke til at dette blotter hendes klit. Husk det,
for du får brug for det om lidt.

Slip huden og slik hende nu blidt men bestemt rundt om fissen,
ned på inderlårerne, kreds rundt om fissen i
et stykke tid, lige længe nok til at hun er ved at blive gak over
at du ikke kommer til sagen, tigger hun, så lad hende tigge lidt
endnu, og så pludselig, maser du tungen ind i hende, gerne så
dybt ind du kan, knep hende med den som en minipik. Ikke for
længe, hun skal pirres.

Slik så op mod klitten, men ikke direkte på den endnu. Slik lige
rundt om den. slik ned mellem skamlæberne, i yderkanten af fissen
mellem skamlæberne og lårene og så op på hendes mave igen, undgå
hele tiden at ramme klitten, for så pludselig at gå til den. Slik
direkte på den, blidt, hårdt skift tempo, variér slikkeriet, pir
hende ophids hende ved at slikke varierende.

Så.. når du kan mærke at nu kan hun ikke mere, evt. ved at hun
tigger, eller vrider sig stønner højt, så tag klitten ind mellem
læberne og lås din mund fast over klitten og bearbejd den, blidt
langsomt til at begynde med, find det tempo og den hårdhed der
ophidser hende mest og når du har fundet den så hold tempo og
rytme (husk det med flad hånd på maven lige over fissen?) træk
mavehuden lige over fissen op mod hendes ansigt, du vil kunne
mærke forhuden på klitten trække sig tilbage, den er nu blottet
og sandsynligvis ultrafølsom, så kommer det an på hvordan hun kan
lide det, hårdt/langsomt eller blidt/hurtigt eller blidt/langsomt
hårdt/hurtigt, men er hun først ved at komme så hold rytmen(!!)
også selvom du er ved at få krampe i kæben og tungen. Hold rytmen
til hun kommer.

Har du gjort dit forarbejde rigtigt skulle hun nu være på vej ind
i den syvende himmel, så husk det ikke tabe rytme hårdhed og
tempo, men bliv ved til hun er så langt ude at hun enten ligger
helt stille efter at have været vild eller indtil hun skubber dig
lidt væk fra klitten. Lige når hun er kommet er den sandsynligvis
så følsom at bare du ånder på den hopper hendes krop.

Husk at nusse hende dejlig og blidt mens orgasmens efterdønninger
vælter gennem hende. Hvisk evt. til hende hvor dejlig hun er og
hvor meget du elsker hende.

Det skulle være det. Men husk at det kan varieres og skal
varieres indtil det sidste øjeblik hvor den faste rytme/hårdhed
er afgørende for om hun kommer ordentligt eller ej. Der er ikke
meget der er værre end et skift i rytme og metode lige der til
sidst. (det gælder også de fleste mænd.. kære piger)

Fra : Ano

Dato : 15-10-01 17:53

Hej Thomas
Tusind tak for din meget malende og intime beskrivelse! Er du forfatter?!
Det må jeg virkelig sige....imponerende! Den vil jeg gemme =)

Mange tak!

Hilsen
Ano(nym)

Fra : Tomas O.

Dato : 15-10-01 19:08

Ano skrev:

> Hej Thomas
> Tusind tak for din meget malende og intime beskrivelse! Er du
> forfatter?! Det må jeg virkelig sige....imponerende! Den vil
> jeg gemme =)

Jamen selv tak da. Glem nu ike at det allervigtigste i det her er
at 'lytte' til hende og mærke efter hvad hun føler ved det der
foregår.

Fra : Henning

Dato : 19-10-01 10:49

"Ano" <ano.nym@hej.dk> wrote in message
> Hej Thomas
> Tusind tak for din meget malende og intime beskrivelse! Er du forfatter?!
> Det må jeg virkelig sige....imponerende! Den vil jeg gemme =)

Hej Ano

Næh ikke mere end alle andre mænd, der genkalder sig
nogle af de stærkeste seksuelle oplevelser de har haft,
nogle er så dejlige, at de står for øjnene af en, i årtier

Jeg for min del, har lært en masse af piger, som jeg bare
har snakket med om sex, men ikke været seksuelt sammen
med, ved at spørge hvordan de får mest ud af at være sammen
med en mand, stillinger kys, kærtegn osv. osv.

Det med oralsex, var for mit vedkommende et spørgsmål
om at være parat til det, det var jeg først som 18-19-20 årig,
min kone ligedan, indtil da opfattede jeg det som noget ulækkert
noget, på linie med at drikke urin.

Er pigen ikke parat til at få slikket fisse, så får hun heller ikke
noget ud af det, smagen er afhængig af flere ting, blandt andet
også hvad pigen har spist og drukket, hvad tid i menstruations
cyklussen det er Det har også indflydelse på smagen, hvad du
selv har spist og drukket

MVH
Henning

Fra : Straydog

Dato : 15-10-01 18:31

Det kan være en god ide at tage et print af denne meddelelse og have ved
siden af dig i sengen. Så kan du referere til den engang i mellem. Det er
også en god i de hvis du lige redigerer den til punkter, så er den nemmere
at finde rundt i -samt hvor lang tid du vil bruge på hver enkelt punkt. Tag
dig god tid inden til at lære den udenad, det kan virke godt i nogle
tilfælde hvis du ikke skal sætte dig op hele tiden for at læse, men kan
huske hvad næste punkt er - husk dao at have et stopur med. Fortæl hende at
du nu går videre til et nyt punkt, og hvor lang tid det punkt er beregnet
til. Bagefter kan i sætte jer ned sammen og lave justeringer i tidsplanen
til næste gang.

Nej, spøg til side. Piger er forskellige, og hvordan de reagerer den ene dag
behøver ikke at være lig den anden dag. Tomas skriver hvordan det f.eks.
kunne forgå. Men jeg syntes han glemmer at sige det væsentligeste, nok fordi
det er så selvfølgeligt for ham, men jeg supplerer. Gør tingene så de virker
naturlige, og vær opmærksom på hvordan hun reagerer på de forskellige ting
og også hvad du har lyst til. Du kan tirre hende, sådan så hun for alt i
verden vil det som du skal til inden du gør det.

bare leg, og lad være med at være usikker på om du gør rigtigt eller forkert
hele tiden. Prøv at føl hvor dig væk i behaget du kan komme gennem
berøringen du har med dit ansigt mod hende, sådan at du bare vil have mere
og mere, og af det. Og vær opmærksom på hende i mens - men først og fremmes
åben dit eget ansigt for den taktile følelse.

Hmmm... hvis der er en anden der forstår hvad jeg prøver at sige, og kan
sige det så Ano også forstår, så hjælp mig.

Stray

Tomas O. skrev i meddelelsen ...

>Han må være idiot

"ved du hvad søde skat du er helt vild dejlig og du lugter af rådden ko
mellem benene. Har du lyst til at jeg skal slikke dig, eller skal vi bare
lade være med det i dag?"

Fra : claus

Dato : 15-10-01 19:24

Straydog <dont@mail.me> wrote:

> Hmmm... hvis der er en anden der forstår hvad jeg prøver at sige, og kan
> sige det så Ano også forstår, så hjælp mig.

Jeg blev også noget chokeret ved at læse "O's historie". Er det et trip
han kører for sin egen fornøjelses skyld? Især undertonerne af S/M (det
med at holde hendes arme fast) er temmelig klamt (og dit forslag om at
slikke hende i røven!! *G*) HUN ER 16 ÅR FOR POKKER!
På den anden side kan hans indlæg være udmærket til inspiration og
idegrundlag.
Jeg er ikke ekspert, men det foresvæver mig at slimhindebalancen hos
unge piger/kvinder er anderledes end hos voksne piger, således at bare
en anelse urin, som jo er helt naturlig og uundgåelig, i forbindelse med
slimhinden og bakterierne derpå lettere skaber en ubehagelig lugt
(fiskeagtig?). Husk at der også er milliarder af bakterier i munden, og
det afholder jo ikke fra lidenskabelige tungekys.

Apropos et andet diskuteret emne: Det kan jo være en eller anden har
stoppet en frikadelle (eller hakkebøf med surt!) op og glemt at tage den
ud! Ikke så underligt, at det lugter af rådden ko....

--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 15-10-01 19:29

claus skrev:

> [...]
> *G*) HUN ER 16 ÅR FOR POKKER! På den anden side kan hans
> indlæg være udmærket til inspiration og idegrundlag.

Ahva? Vil det sige at det sksuele forhodl jeg havde da jeg var 16
med en jævnaldrende pige var sygt?
Get real Claus.

Hvor er der Sm i mit forslag?

Armene? ahh .. slap lige af hvad?

Pjat.

Fra : claus

Dato : 16-10-01 11:58

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> Ahva? Vil det sige at det sksuele forhodl jeg havde da jeg var 16
> med en jævnaldrende pige var sygt?
> Get real Claus.

Hvor længe var du kæreste med hende, før hun løb skrigende bort??

--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 12:07

claus skrev:

> Hvor længe var du kæreste med hende, før hun løb skrigende
> bort??

Jeg var nødt til at slå op med hende efter 1½ år fordi jeg ikke
elskede hende. Hvis du gerne vil vide det så var det hende, der
var mest avanceret da vi lærte hinanden at kende og jeg synes det
var et privilegium at få al den dejlige sex og det synes hun
bestemt også. Jeg har faktisk snakket med hende fornyligt og vi
var enige om at det sex hun og jeg havde for 26 år siden var
noget nær det bedste vi har haft, fordi vi var uden hæmninger og
fordomme over for hinanden og fordi vi kunne snakke om hvad vi
havde lyst til og fordi vi turde prøve det af.

Fra : claus

Dato : 16-10-01 21:11

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> [...]
> fordomme over for hinanden og fordi vi kunne snakke om hvad vi
> havde lyst til og fordi vi turde prøve det af.

Jeg forstår dig udmærket. Jeg har også minder om nogle oplevelser, der
siger spar to til alt andet, men det er trods alt kun minder. Så jeg
foretrækker at have det sådan, at den bedste sex er den, jeg havde sidst
min kæreste og jeg var sammen. Eller hvad med, at den bedste sex er den
jeg får, næste gang hun og jeg er sammen.

--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 22:55

claus skrev:

SNIP
> [...]
> bedste sex er den, jeg havde sidst min kæreste og jeg var
> sammen. Eller hvad med, at den bedste sex er den jeg får,

Ja men jeg er nu altså single.

--
Hilsen Tomas O.
Mangler et sted at bo fra 01.01.02

Fra : Straydog

Dato : 16-10-01 07:19

claus skrev i meddelelsen <1f1c547.izpbt1e4jpkqN@ip8.boanxr5.ras.tele.dk>...

>Jeg blev også noget chokeret ved at læse "O's historie".

nårh, lille stakkel, det er ikke spor rart at få chok. Jeg tror nu at Ano
klarede det fint nok, så det er vidst kun dig claus der fik et chok... men
når de er sagt, så tror jeg også at Tomas for en stor del skrev for egen
fornøjelse.
Hav en god dag
Stray

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 11:14

Straydog skrev:

> [...]
> claus der fik et chok... men når de er sagt, så tror jeg også
> at Tomas for en stor del skrev for egen fornøjelse.

Ja han har det hårdt den claus

Ja den er nu skrevet som en ledetråd ikke som en 'sæt A3 sammen
B1' vejledning. Jeg tror nu nok Ano kan finde ud af det. Siden
han kan finde ud af at bede om råd herinde er han på trods af
sine 16 år nok ikke så dum og uvidende, som claus gør ham til.

> Hav en god dag

Det sgisme godt du er her igen

Fra : claus

Dato : 16-10-01 11:58

Straydog <dont@mail.me> wrote:

> [...]
> når de er sagt, så tror jeg også at Tomas for en stor del skrev for egen

Jeg blev ikke chokeret over indholdet.

Den ringe respons undrer mig lidt. Ingen piger har reageret (de er måske
heller ikke klar over om de selv lugter godt eller ubehageligt! :)
I andre, forholdsvis ligegyldige diskussioner, vælter det ind med
indlæg.

--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 12:09

claus skrev:

> [...]
> eller ubehageligt! :) I andre, forholdsvis ligegyldige
> diskussioner, vælter det ind med indlæg.

Prøv lige at læse igne hvad jeg skrev i det der.

>De fleste kvinder kan lide at man tager føringen.

Det er sådan det er uanset alderen på kvinden er 15 eller 65.

Fra : claus

Dato : 16-10-01 15:33

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> Prøv lige at læse igne hvad jeg skrev i det der.

Det har jeg heller aldrig protesteret imod. Det du skriver er bare alt,
alt for udførligt uden hensyn til, havd han selv vil og måske hvad pigen
vil. Det kan godt være at det er udmærket at holde pigens arme, det kan
også være at det ikke er udmærket, det kan du ikke vide fra dit
skrivebord. Du kan ridse nogle muligheder op, komme med forslag osv.,
men du kan ikke tillade dig at diktere hvorledes det rent faktisk skal
foregå, fordi det kan ende med at blive en grim oplevelse for den ene
eller dem begge.

For at være rigtig grov citerer jeg helt løsrevet:

[...]
tilbage igen, husk det er dig der bestemmer. Citat slut.

Lyder det ikke som en optakt til voldtægt?

Fra : FreYa

Dato : 16-10-01 15:52

claus@post.dk (claus) skrev :

>Lyder det ikke som en optakt til voldtægt?

Jow, hvis man er en hysterisk gammel-jomfru.
--
Freya

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 18:35

claus skrev:

> Lyder det ikke som en optakt til voldtægt?

Nej.

Det er vist godt du ike skal læse biblen.

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 16-10-01 22:30

In <1f1dp30.1esdtp75f9adcN@ip25.boanxr12.ras.tele.dk>, claus wrote:

> [...]
> slut.
>
> Lyder det ikke som en optakt til voldtægt?

   Voldtægt er måske liiiige at gå over stregen her hva? ;) Til gengæld
ville jeg nok ikke bryde mig om at blive holdt fast som O'Tomas beskriver
det her. (Tomas - det _er_ alså ikke alle kvinder der altid bryder sig om
at blive bestemt over

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 20:35

Trine Stubbe Teglbjærg skrev:

> [...]
> O'Tomas beskriver det her. (Tomas - det _er_ alså ikke alle
> kvinder der altid bryder sig om at blive bestemt over

Det ved jeg godt, og jeg skriver jo også til Ano at man skal føle
sig frem og se hvad der tænder.. så rooolig nu *G*

Fra : Henning

Dato : 19-10-01 11:06

> [...]

Næh. ikke som jeg ser det. for det er jo ikke helt det Tomas
siger, citater kan sjældent stå alene, feks. fra biblen:
du må ikke kaste din sæd på marken, ( du må ikke onanerer)
Til citatet høre også, hellere kaste sin sæd på en skøge

Nej min kone vil heller ikke bestemmes over, men alligevel,
bliver hendes orgasmer dybere, mere mættende, når jeg
gør visse dominante ting antydningsvist

> Det ved jeg godt, og jeg skriver jo også til Ano at man skal føle
> sig frem og se hvad der tænder.. så rooolig nu *G*

Jeps, som det beskrives, aflæs signalerne, hvad fører frem til
partnerens "bedste orgasmer", det KAN være at give hende
lov til at slippe kontrollen over og ansvaret for egen situation,
hvis hun er for selv-kontrollerende til at få orgasme

MVH
Henning

Fra : cybs

Dato : 16-10-01 21:45

Trine Stubbe Teglbjærg skrev i meddelelsen ...
> [...]
O'Tomas beskriver
>det her. (Tomas - det _er_ alså ikke alle kvinder der altid

Holdt fast? Sådan læste jeg ikke Tomas's indlæg - mere som
en gentagen, ordløs opfordring - og, man(d) skulle da vist
også være blæksprutte for at holde pigen fast, samtidig med
de andre aktiviteter, Tomas beskriver. Men - det viser
selvfølgelig risikoen ved den slags "brugsanvisninger"! Men
ellers synes JEG altså, det lød dødlækkert (-;

susanne

--
New newsgroup formed for people with disabilities on
intimacy and relationships issues. Please ask your news

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 16-10-01 22:59

In <I70z7.221$Y7.5010@news.get2net.dk>, cybs wrote:

> [...]
> Men - det viser selvfølgelig risikoen ved den slags "brugsanvisninger"!
> Men ellers synes JEG altså, det lød dødlækkert (-;

   Det eneste der skal holdes fast i udover mine hofter er hans ører - og
det skal _jeg_ nok tage mig af

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 17:52

"cybs" <cybs@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> selvfølgelig risikoen ved den slags "brugsanvisninger"! Men
> ellers synes JEG altså, det lød dødlækkert (-;

Enig!

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Straydog

Dato : 18-10-01 20:02

cybs skrev i meddelelsen ...

> - og, man(d) skulle da vist
>også være blæksprutte for at holde pigen fast, samtidig med
>de andre aktiviteter, Tomas beskriver.

Det kan lade sig gøre, men man(d) har jo altid reb i nærheden *grrrr*

> Men - det viser
>selvfølgelig risikoen ved den slags "brugsanvisninger"! Men
>ellers synes JEG altså, det lød dødlækkert (-;

Yeah! Og Tomas er meget opmærksom på at det skal være rart for pigen.

Stray

Fra : FreYa

Dato : 16-10-01 20:52

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev :

>Voldtægt er måske liiiige at gå over stregen her hva? ;)

Alvorligt talt, så mener jeg at det er at gå langt over stregen. At
tale om voldtægt bør IMO kun foregå når der ER tale om, eller mistanke
om voldtægt. Det er ikke et begreb der bør udvandes til at handle om
andet og mere end det det er, nemlig sex under tvang eller vold,
hvilket der ikke er tale om her.

Hvis I læser teksten grundigt, vil I se at der på ingen måde er tale
om at holde nogen fast.

Jeg synes ærlig talt at claus' bemærkning om voldtægt, samt hans
ændring af overskrift er totalt malplaceret, og må skyldes enten
dumhed eller dumhed.

--
Freya

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 17:51

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis I læser teksten grundigt, vil I se at der på ingen måde er tale
> om at holde nogen fast.

Netop - hænderne er nemlig beskæftiget andetsteds.
Jeg kan nu heller ikke finde et sted, hvor der står at
hun skal slikkes i røven - som Claus skriver i et andet
indlæg - og det ærgrer mig for vildt, for det ville da
være en lækker detalje

> Jeg synes ærlig talt at claus' bemærkning om voldtægt, samt hans
> ændring af overskrift er totalt malplaceret, og må skyldes enten
> dumhed eller dumhed.

Det er nok bare dumhed

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 17-10-01 18:57

Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> hun skal slikkes i røven - som Claus skriver i et andet
> indlæg - og det ærgrer mig for vildt, for det ville da

Det var skrevet af Straydog. Jamen det er da glimrende. Et par unge
mennesker er i gang med at opdage erotikkens glæder og så får de bl.a.
det råd, at han skal holde hendes hænder fikseret, for det er ham der
bestemmer og at han også skal slikke hende i røven. Meget seriøst forum,
må jeg sige.

> Det er nok bare dumhed

Velkommen i dumme-klubben, bestående af Freya, Søs og undertegnede. Skal
vi invitere Thomas og Sabina med?
--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 17-10-01 19:37

claus skrev:

> [...]
> fikseret, for det er ham der bestemmer og at han også skal
> slikke hende i røven. Meget seriøst forum, må jeg sige.

*suk*

> Velkommen i dumme-klubben, bestående af Freya, Søs og
> undertegnede. Skal vi invitere Thomas og Sabina med?

Nu er du også blevet barnlig.

Vor herre bevares.

Du får en =0 i mit killfilter. Det betyder du aldrig komer ud af
det igen.

Farvel, du mand, som læser indlæg, som Osama læser koranen.

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 21:08

Hej Claus :0)

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse

> Det var skrevet af Straydog.

jeg havde ikke set det, da jeg skrev indlægget.

> [...]
> det råd, at han skal holde hendes hænder fikseret, for det er ham der
> bestemmer og at han også skal slikke hende i røven. Meget seriøst forum,

Ved du hvad - han har ikke fået det råd, at han SKAL gøre
noget som helst... han har fået nogle forslag, som han kan vælge
til eller fra. Og hans egen reaktion var meget positiv, så hvorfor
skal du være så kontrær.

> Velkommen i dumme-klubben, bestående af Freya, Søs og undertegnede. Skal
> vi invitere Thomas og Sabina med?

Lagde du mærke til, at jeg lavede sjov med det - og lavede en
*række tunge*-smiley... bare for at vise, at det ikke var seriøst
ment.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Straydog

Dato : 18-10-01 19:59

claus skrev i meddelelsen
<1f1ft81.m40tyl1courxjN@ip84.boanxr5.ras.tele.dk>...

>Det var skrevet af Straydog.

Yes, baby!

> [...]
>det råd, at han skal holde hendes hænder fikseret, for det er ham der
>bestemmer og at han også skal slikke hende i røven. Meget seriøst forum,

We like!!! Jeg mente det seriøst! Jeg synes på ingen måde at Tomas gik over
stregen, IMO kunne han have gået meget mere til makronerne. Det lød som en
meget sød og uskyldig historie for mig, og jeg ser ingen grund til at Ano
ikke kunne binde hendes hænder og give hende bind for øjnene - jeg tror at
de har det godt sammen og stoler på hinanden. Hun kan bare ligge og nyde at
Ano vil hende godt, og han kan i fred udforske hendes krop og lege med den.
Jeg synes stadigvæk at det er spændende hver gang jeg har sex med en ny
person som jeg er glad for. Og jeg kan helt vild godt lide den fred og ro
der er hvis de bare er en af os der undersøger den anden, og den anden ikke
skal gøre eller "levere" noget som helst. Det er da rart!

Ja, det skal jeg love for (ingen smileys)

who let the dog out?
wuf, wuf, yeah thats right Stray, good boy!, Cheers!

S-dog

Fra : Straydog

Dato : 18-10-01 19:47

claus skrev i meddelelsen
> [...]
>men du kan ikke tillade dig at diktere hvorledes det rent faktisk skal
>foregå, fordi det kan ende med at blive en grim oplevelse for den ene

Jamen han dikterer da ikke noget som helst - hvordan kan du få til det. Der
er ingen der har dikteret nogen som helst noget som helst... måske bortset
fra når du fortæller os at vi er galt på den lige meget hvad vi siger.

> [...]
>hver gang hun tager dem ned, lægger du dem blidt men bestemt
>tilbage igen, husk det er dig der bestemmer.

Det er ikke helt forkert! Tomas tænker egentligt mest på pigen her, han er
fuldstændig klar over at mange unge (og ældre) piger har svært ved at få
orgasme netop fodi de ikke kan slappe ordentligt af (overgive sig). Jeg er
sikker på at Tomas er meget opmærksom på at det skal være rart for pigen. OG
DET LYDER IKKE SOM OPTAKTEN TIL EN VOLDTÆGT!!!!

Præcis min erfaring, de fleste piger jeg har kendt har bedst kunne lide at
det var mig der bestemte og tog føringen når vi har haft sex. Det er jo kun
rart for dem fordi de stoler på mig.
Bare fordi man er 16 år eller 12 år for den sags skyld, så er man allerede
disponeret for sin seksualitet.

Jeg har tilgengæld hørt mange piger fortælle at de som ganske unge ikke
havde haft et ret godt sexliv, fordi drengene var for "søde" og ikke ville
tage føringen. Jeg erkender at der er nogle piger der ikke kan lide at få
taget kontrollen fra sig, og uden at jeg vil komme med en diagnose på det,
så er det i min erfaring meget få piger der har det sådan. Det er meget
intimt og trygt for mange at overgive sig - men det kræver tryghed og
intimitet fra starten af. ''

/S-dog

Fra : Lily

Dato : 16-10-01 14:51

claus <claus@post.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1f1dfs9.vh0sqs1feyivqN@ip73.boanxr4.ras.tele.dk...

> [...]
> heller ikke klar over om de selv lugter godt eller ubehageligt! :)
> I andre, forholdsvis ligegyldige diskussioner, vælter det ind med

Hej Claus
Jamen jeg vil da gerne reagere.
Personligt er jeg meget opmærksom på om jeg dufter eller lugter. Faktisk
bryder jeg mig ikke om at min mand slikker mig hvis jeg ikke ved om jeg
lugter. Også selvom han siger at det ikke generer ham. Så jeg laver lige den
der test med at stikke en finger ned i hulen og så lugte til den *smiler
eftertænksomt*.
Jeg har erfaret at i dagene op til min menses lugter jeg anderledes. Nærmest
sådan lidt svovlagtigt! Det generer ham heller ikke, så ved han bare at han
skal nyde det ekstra meget, for der går lige nogle dage inden sex igen
Nu er jeg heldigvis forskånet for al den usikkerhed, der er i et nyt
forhold. Spørgsmål som: Er det dejligt, Passer det at det er dejligt, Hvad
hvis jeg gør det her osv osv.... (Jeg går i et skønt forhold på ottende år

Men en gang imellem kunne det da være skønt at kunne genopleve spændingen
inden det første kys med ham, sekundet inden han trængte op i mig første
gang.....Suk.

Hilsen Tina (der tager en walk down memorylane...)
--
War does not determine who is right
only who is left

Fra : claus

Dato : 16-10-01 15:33

Lily <lily@post.cybercity.dk> wrote:

> Men en gang imellem kunne det da være skønt at kunne genopleve spændingen
> inden det første kys med ham, sekundet inden han trængte op i mig første
> gang.....Suk.

Med lidt omhu, nærvær og god tid kan hver gang kan virke lige så godt
som første gang, og så er der jo det, at nuet er tættere på og mere
kropsligt end minderne.

--
hilsen claus

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 16-10-01 19:08

In <1f1dfs9.vh0sqs1feyivqN@ip73.boanxr4.ras.tele.dk>, claus wrote:

> [...]
> heller ikke klar over om de selv lugter godt eller ubehageligt! :) I
> andre, forholdsvis ligegyldige diskussioner, vælter det ind med indlæg.

   Hvis man er i tvivl om hvorvidt det er en naturlig lugt eller om det er
på grund af forkert brug af sæbe, kraftige duftstoffer i sveden eller
andet i den retning så gå dog i bad med hende/ham! Hallå - det er da
hamrende lækkert at have en til at vaske sig på ryggen - og når man
bagefter havner i sengen (Medmindre man hører til de priviligerede der
har gulvvarme og bløde tæpper er sengen nok et af de bedre
alternativer når man skal finde et sted til oralsex.... ;) så er man helt
sikker på at den alså er ren og der kun er den naturlige lugt tilbage.
Humlen er at vaske sig først og så stå og kramme, røre, pille, kysse osv.
til der ikke er mere varmt vand ;)

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 17:47

> [...]
> heller ikke klar over om de selv lugter godt eller ubehageligt! :)
> I andre, forholdsvis ligegyldige diskussioner, vælter det ind med

Nu har jeg først set det nu, såeh...
Men jeg kan da fortælle, at jeg til fulde ved, hvordan jeg
"lugter" og smager, af den simple årsag - at jeg ofte (meget)
smager på mig selv, og jeg kan derfor heller ikke undgå at
finde ud af, hvordan jeg "lugter".

Jeg kan smage meget forskelligt - har jeg spist stærk mad
eller løg f.eks. - kan jeg godt blive lidt mere "sur" i smagen.
Har jeg drukket øl f.eks. bliver mine safter mere "vandige"
og "søde" - jeg smager faktisk godt, når jeg er fuld *G*
- og det er heldigt, for jeg bliver vildt liderlig, når jeg har
drukket.

Efter en lang dag, og der derfor er gået mange timer siden
jeg sidst var i bad - kan jeg lugte en lille smule af "sved" i
skridtet, men stort set aldrig nogensinde af urin (jeg er nu
også meget omhyggeligt med at tørre mig - det kunne jo ske,
at jeg skulle smage på mig selv senere, ikk').

Jeg kunne ikke drømme om at vaske mig "indvendigt" med
sæbe, jeg lærte allerede som lille, at det gør man ikke, det
ødelægger balancen (som Tomas skriver). Jeg har også været
velsignet med et "godt" underliv, synes jeg selv.

Jeg kan dog blive "irriteret" over, at jeg bliver meget mere våd
ved at slikke/sutte pik, end når det er mig, der bliver slikket.
Det er da en smule frustrerende, og det er bestemt ikke fordi
jeg ikke nyder at blive slikket - jeg elsker det simpelthen. (nå,
ja - jeg elsker også at sutte pik, og at lege med den).

Mænd kan nu også smage meget forskelligt, og nogle mere
surt end andre, ligesom nogle har mere "eftersmag" end andre,
og nogle smager (mere) af f.eks. urin osv. Det er bestemt ikke
forbeholdt kvinder.

Såeh... Claus?
Hvordan smager/lugter du?

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 17-10-01 18:57

Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

> Såeh... Claus?
> Hvordan smager/lugter du?

Godt, forhåbentligt. Jeg gør også en del ud af at være ren under
forhuden og alle mulige andre steder - uden at være rengøringsfanatiker
- det er skønt nogen gange at ligge badet i sved med sin elskede.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 21:09

> Godt, forhåbentligt. Jeg gør også en del ud af at være ren under
> forhuden og alle mulige andre steder - uden at være rengøringsfanatiker
> - det er skønt nogen gange at ligge badet i sved med sin elskede.

Hvordan - godt?
Af hvad?

Søs

Fra : claus

Dato : 20-10-01 15:38

Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

> Hvordan - godt?
> Af hvad?

Godt spørgsmål. Det aner jeg faktisk ikke. Jeg går mere op i min
partners duft. Både den naturlige og den der kommer fra creme, parfume,
deodorant osv.
--
hilsen claus

Fra : Straydog

Dato : 18-10-01 20:08

claus skrev i meddelelsen
<1f1ftmu.1cc3loc1gzmte5N@ip84.boanxr5.ras.tele.dk>...

>- det er skønt nogen gange at ligge badet i sved med sin elskede.

Sved lugter kun dårligt hvis det er gammelt. Ny sved har ikke en grim lugt -
jeg har aldirg oplevet en pige som lugtede grimt af ny sved. Hvis man er ren
og har sex så man sveder som et svin, så har jeg kun oplevet at vi har kunne
lide hinandens lugt. Dejligt!

Straydog!

Fra : Henning

Dato : 19-10-01 10:55

> [...]
> med at holde hendes arme fast) er temmelig klamt (og dit forslag om at
> slikke hende i røven!! *G*) HUN ER 16 ÅR FOR POKKER!

Hej modesty!
Kom lige på banen med en kommentar, du var
jo så vidt jeg husker klar over dine preferancer
da du var 16 år, ikke

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 15-10-01 19:34

Straydog skrev:

> [...]
> nyt punkt, og hvor lang tid det punkt er beregnet til.
> Bagefter kan i sætte jer ned sammen og lave justeringer i

LOL nej helt ærligt.. man skal da naturligtvis 'føle' sig frem
under det hele otg se om det tænder hende. Lige netop det skriver
jeg faktisk også!

> [...]
> de forskellige ting og også hvad du har lyst til. Du kan
> tirre hende, sådan så hun for alt i verden vil det som du

Netop! Læs lige her claus.

> [...]
> Og vær opmærksom på hende i mens - men først og fremmes åben
> dit eget ansigt for den taktile følelse.

Dejligt du er tilbage og fatter hvad man skriver

> Hmmm... hvis der er en anden der forstår hvad jeg prøver at
> sige, og kan sige det så Ano også forstår, så hjælp mig.

Tja claus har det med at overdrive

Det handler først og fremmest om at mærke efter hvad der sker med
hende, når man gør ting med hende uanset hvad man gør.

Om ikke andet kan man jo spørge undervejs... i starten i alle
tilfælde.. for megen snak midt under det hele kan ødelægge en del
af stemingen.

SNIP
> "ved du hvad søde skat du er helt vild dejlig og du lugter af
> rådden ko mellem benene. Har du lyst til at jeg skal slikke
> dig, eller skal vi bare lade være med det i dag?"

MMM hvor lækkert

SNIPPER lige 100+ linjer

Fra : claus

Dato : 15-10-01 14:19

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> [...]
> andet dårligt. Der kan skylles med rent vand men aldrig med sæbe
> da sæbe er en base og ødelægger skedens naturlige surhed (PH)

Der findes faktisk sæber beregnet til intimt brug, så det er ikke helt
korrekt, hvad du skriver. Når Ano skriver, at hun lugter dernede,
behøver det ikke skyldes, at hun er et svin, nogle mennesker kommer bare
lettere til at lugte ubehageligt end andre, uanset om de tørrer sig
grundigt og holder en almindelig god hygiejne. Det kan have noget at
gøre med den individuelle bakterieflora, fysiologiske reaktioner osv.
--
hilsen claus

Fra : cybs

Dato : 16-10-01 21:37

claus skrev i meddelelsen
<1f1bqff.18h8ox51o5azi8N@ip48.boanxr6.ras.tele.dk>...

> [...]
med sæbe
(PH)

>Der findes faktisk sæber beregnet til intimt brug, så det

Det er IMO ikke det samme som at de skal bruges indvendigt i
skeden!
Uf - jeg får ondt bare ved tanken )-:

susanne

Fra : claus

Dato : 16-10-01 21:23

cybs <cybs@ofir.dk> wrote:

> Det er IMO ikke det samme som at de skal bruges indvendigt i
> skeden!
> Uf - jeg får ondt bare ved tanken )-:

Hvis du kan hælde A 38 op i skeden, kan du vel også bruge en eller anden
specialsæbe sammesteds. Jeg ved ikke hvor langt man kan gå med de
forskellige sæber, men det var nu også Thomas' påstand om at sæbe altid
er basisk, jeg især opponerede imod. Det vel heller ikke normalt at
vaske skeden. Hvad skulle man bruge? En flaskerenser? *g*
--
hilsen claus

Fra : cybs

Dato : 16-10-01 22:40

claus skrev i meddelelsen
<1f1e5sq.4hiodw1ot22vxN@ip29.boanxr11.ras.tele.dk>...
>Hvis du kan hælde A 38 op i skeden,

Det kan jeg heller ikke - jeg skal nemlig bruge begge hænder
for at holde balancen, når jeg står på hovedet (-:

> [...]
med de
>forskellige sæber, men det var nu også Thomas' påstand om

Jeg ved det faktisk heller ikke præcist - men tror, at
intimsæberne er lavet med tanke på fx et sædebad, hvor sæben
jo kommer i berøring med skedeåbningen, hvor almindelig sæbe
kan irritere.

Det vel heller ikke normalt at
>vaske skeden. Hvad skulle man bruge? En flaskerenser? *g*

Tanken er sjovt nok ikke spor ophidsende....... Men det var
det med frikadellerne nu heller ikke. Er der ikke nogen, der
har et bedre bud?

susanne

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 17:57

> Der findes faktisk sæber beregnet til intimt brug, så det er ikke helt
> korrekt, hvad du skriver.

Hvad i himlens navn skulle man dog bruge det til?

Skeden er en yderst genial indretning, renser sig selv
og fungere upåklageligt - selv under ekstreme forhold.
Lad den dog bade i det rene vand, lege at den stadig
er "naturlig" og kan finde ud af at være det.

Min kusse har ikke brug for sæbe (indeni), den kan bedre
lide cacao *G*.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 17-10-01 18:57

> [...]
> Lad den dog bade i det rene vand, lege at den stadig
> er "naturlig" og kan finde ud af at være det.

Jeg regner heller ikke med, at nogen vasker skeden, men det kunne jo
tænkes, at nogen ville bruge sæbe i området uden for skeden.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 21:10

> Jeg regner heller ikke med, at nogen vasker skeden, men det kunne jo
> tænkes, at nogen ville bruge sæbe i området uden for skeden.

Okay - så misforstod jeg.

Udenfor skeden kan man vel bare bruge alm. sæbe. Det gør
jeg.

Søs

Fra : claus

Dato : 20-10-01 15:38

Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

> Udenfor skeden kan man vel bare bruge alm. sæbe. Det gør
> jeg.

Det er vist der, nogen ikke kan tåle alm. sæbe. Mange kvinder bruger
heller ikke håndsæbe f.eks. i ansigtet og andre steder, fordi det kan
udtørre huden?

--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 22-10-01 19:59

Fra : Straydog

Dato : 15-10-01 18:00

Tomas O. skrev i meddelelsen ...

>Hvad havde du tænkt dig? At vi ville fortæle dig om at middel der
>fjerne duften af kvinde? Du må da være gal *GG*

Narrrj det ved jeg nu ikke, der er nogle kvinder som bare stinker og smager
forfærdeligt. Der er også nogle der smager og lugter - ikke godt - men sådan
så man bliver liderlig. Jeg synes ikke han skal smide hende på porten fordi
han ikke kan lide hendes lugt mellem benene. Men et bad er altid godt. Og
lugten er bedre bagefter, også fordi man kan fornemme den vokse og ændre sig
i løbet af sceancen, på en hel anden måde end ellers. Og gu' fanden ville
jeg ej slikke en fisse efter den havde været brugt i en uge på
Roskildefestivallen uden et bad, ligegyldigt om det var en jeg havde mødt et
par uger i forvejen eller havde været sammen med i år og dag.
Men jeg har ladet mig fortælle at det er præcis det samme med mænd, at deres
kønsorgans naturlige smag og duft er milevidt forskellig, og at der er i
blandt et eksemplar som bare ikke er rart. Nu taler jeg ikke om at de er
beskidte. Der er piger hvis hud lugter rigtigt godt naturligt, det gør de
fleste, der er nogle som er helt uimodståelige, men der er også nogle som er
forfærdelige. Men jeg tror nu at der også er forskel på hvordan tunger og
næser opfatter samme duft. Vi har jo ikke samme livret eller samme
yngligsdufte.

Ved onenighters er det ret nemt at undgå de kvinder hvis fisser ikke lugter
godt, det kan man jo allerede lugte når man kysser første gang, og hvis jeg
stod ude i byen og kyssede en pige, og begyndte at kunne lugte en grim lugt
fra hendes fisse, så havde jeg ikke taget hende med hjem. Jeg synes endda at
man ved at lugte ved deres hud allerede der ved hvordan de lugter når de
bliver ophidsede. Men i et forhold er det svært at gardere sig imod at der
ikke er en dårlig lugt i blandt, den ændrer sig, hvorfor ved jeg ikke, men
jeg kan da huske en pige som jeg var kæreste med i omkring 5 mdr. Hun smagte
ret godt i den første md. så var der to rigtigt dårlige mdr, og så begyndte
hun at lugte godt igen.

Men Ano, jeg kan et eller andet sted godt følge dig. For jeg ved at hvis hun
er FOR våd eller lugter for kraftigt, så synes jeg også det kan være et
problem. Men der er et råd, sørg for at slikke over det hele, og meget vådt
hele tiden, så bliver lugten ikke så kraftig, som hvis du ikke får alle
hendes safter med hele tiden.

Men du kan jo bare begynde at slikke hende i røven i stedet, så kan du vende
dig til lugten af fissen. Det er også et af de steder det føles bedst på
tungen at slikke hvis du spørger mig, og ballerne er rarere omkring hovedet
end inderlårene... men de er også rare.

Stray -