Dobbelt riffel søges
Fra : lije

Dato : 27-12-00 19:54

Hej med jer der læse dette, først vil jeg ønske jer alle en glædelig jul.

Jeg er i marked for en dobbelt riffel men den skal være en VENSTRE side,
jeg vil helst have en O/U, hvor løbende ikke er sammensvejs.
Hvis du kender en der vil sælge eller bytte med noget andet, så lad mig det
høre.

jm@carlf.dk eller lije@post.tele.dk

40631188

Hilsen Jesper

Fra : Torben F@rum

Dato : 28-12-00 21:42

lije skrev i meddelelsen <92ddcl$amr$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>jeg vil helst have en O/U, hvor løbende ikke er sammensvejs.
>Hvis du kender en der vil sælge eller bytte med noget andet, så lad mig det

Selv Glædelig jul
Er du helt sikker på at du mener riffel ?????
Det lyder mere til at være et jagtgevær til en linksskytte du efterlyser ???

Torben Farum