NAT spørgsmål
Fra : DadsToy

Dato : 14-10-01 20:35

Er der noget NAT software som understøtter "Netværk via modem"?

Jeg tænker på om en client kan få serveren til at etablere forbindelse ved
"Netværk via modem"

-
Best regards
Dads Toy

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-10-01 20:38

"DadsToy" <dadstoyREMOVE@pc.dk> wrote in message
> Er der noget NAT software som understøtter "Netværk via modem"?
>
> Jeg tænker på om en client kan få serveren til at etablere forbindelse ved
> "Netværk via modem"
www.wingate.com

mvh
Martin Petersen

Fra : DadsToy

Dato : 14-10-01 21:35

> www.wingate.com

Tak! Jeg spørger lige så stille - Er der noget som freeware?
Ikke fordi jeg ikke tror på wingate men hvis der nu var et freeware så.....

Fra : N/A

Dato : 15-10-01 01:06

Fra : Mike

Dato : 15-10-01 01:06

> Tak! Jeg spørger lige så stille - Er der noget som
> freeware?
> Ikke fordi jeg ikke tror på wingate men hvis der nu var
> [...]

Man kan vel altid kigge på http://tucows.inet.tele.dk ?!
:)

Mike
This Article Was brought to you by