Gratis hjemmeside plads........
Fra : Kristian Falk-Peters~

Dato : 14-10-01 19:44

Hvor kan jeg finde gratis hjemmeside plads ?

Det må IKKE være banners eller popups.
Og der skal mindst være plads til 10mb
og serveren skal være oppe døgnet rundt.

Post nogle forslag her, gerne flere

Hilsen Kristian

Fra : jopa

Dato : 14-10-01 19:50

"Kristian Falk-Petersen" skrev bla...
> Det må IKKE være banners eller popups.
> Og der skal mindst være plads til 10mb
> og serveren skal være oppe døgnet rundt.

Du er sgu da optimist hva!.
For det første så får man som regel ingen af delene med mindre man åbner
pungen.
For det andet så er du havnet i den forkerte gruppe.
Prøv nedenstående :

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-10-01 20:06

Sun, 14 Oct 2001 20:43:33 +0200, skrev "Kristian Falk-Petersen"
<Falk-Petersen@adslhome.dk>:

>Hvor kan jeg finde gratis hjemmeside plads ?

news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel er stedet til dit
spørgsmål.

Men jeg vil foreslå at oprette et gratis abonnement hos udbyder,
det kan du sagtens, selv om du har adsl (hvor du også har
hjemmesideplads).

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Kristian Falk-Peters~

Dato : 15-10-01 00:36

Tak

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en

Fra : Jan Røhmer Christens~

Dato : 15-10-01 06:58

Hejsa...

Jeg kan da anbefalde dig en udlansk sted.. Men du få ikke noget domain navn
uden at skulle betale for det så.. Men gratis kan du så også få det.

http://www.brikster.com

der kan du også brug ASP