Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SONY DSC-F707
Fra : Tobias Albrechtsen

Dato : 14-10-01 15:58

Hej

Vedørende SONY DSC-F707 skulle der være muligheder for at få et før det
officielt kommer til Danmark. Jeg købte ihvertfald selv et i sidste uge i
Japan foto. Indtil videre er det det bedste consumer level kamera jeg har
prøvet.

Mvh.

Tobias

Fra : Kasper

Dato : 15-10-01 09:51

"Tobias Albrechtsen" skrev d. 14-10-01 15:58 dette indlæg :
> [...]
uge i
> Japan foto. Indtil videre er det det bedste consumer level kamera jeg

Det er også allerede på markedet i andre lande. Hvor meget måtte du
slippe ?? - jeg har set det til $909 i USA, og regner med at købe, næste
gang jeg skal deroveraf.

Mvh,
Kasper

http://www.kandu.dk/

Fra : Tobias Albrechtsen

Dato : 15-10-01 20:45

Hej

Det er rigtigt, at det er kommet i andre lande, men mange steder er der
tilsyneladende problemer med at levere. Prisen er jo selvfølgelig rimelig
høj, når man ikke kan vente - 14.500 kr. inkl. 128 mb. kort og kamerataske.
Til gengæld har vi pt. taget ca. 2.500 billeder, så det har snart tjent sig
ind igen.

Mvh.

Tobias