Spørgsmål til Forrest Gump Soundtrack
Fra : Jacob Jensen

Dato : 14-10-01 14:26

Hej Allesammen

Hvad er det for et nummer der bliver spillet i forrest gump, der hvor jenny
står på altanen og prøver at gøre selvmord.

Sagt mere specifikt så er det fra tiden "1:29:38" til "1:31:10" inde i
filmen (på min DVD i hvert fald)

MVH
Jacob Jensen
ba1oo@mail.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-10-01 12:12

> [...]
> står på altanen og prøver at gøre selvmord.
>
> Sagt mere specifikt så er det fra tiden "1:29:38" til "1:31:10" inde i

Det er der ikke lige nogen der svarer dig på, men jeg kan fortælle dig at
der er følgende numre på soundtracket. Jeg håber at det hjælper!

Presley, Elvis; Hound Dog
Duane Eddy; Rebel Rouser
Henry, Clarence 'Frogman'; (I Don't Know Why) But I Do
Rooftop Singers, The; Walk Right In
Pickett, Wilson; Land Of 1000 Dances
Baez, Joan; Blowin' In The Wind
Creedence Clearwater Revival; Fortunate Son
Four Tops, The; I Can't Help Myself (Sugar Pie Honey Bunch)
Franklin, Aretha; Respect
Dylan, Bob; Rainy Day Women #12 & 35
Beach Boys, The; Sloop John B
Mamas & Papas; California Dreamin'
Buffalo Springfield; For What It's Worth
Deshannon, Jackie; What The World Needs Now Is Love
Doors, The; Break On Through (To The Other Side)
Simon & Garfunkel; Mrs. Robinson
Jefferson Airplane; Volunteers
Youngbloods, The; Let's Get Together
McKenzie, Scott; San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair)
Byrds, The; Turn! Turn! Turn! (To Everything There Is A Season)
Fifth Dimension, The; Medley: Aquarius, Let The Sunshine In
Nilsson, Harry; Everybody's Talkin'
Three Dog Night; Joy To The World
Supremes, The; Stoned Love
Thomas, B.J.; Raindrops Keep Falling On My Head
Newman, Randy; Mr. President (Have Pity On The Working Man)
Lynyrd Skynyrd; Sweet Home Alabama
Doobie Brothers, The; It Keeps You Runnin'
Knight & The Pips, Gladys; I've Got To Use My Imagination
Willie Nelson; On The Road Again
Seger & The Silver Bullet Band, Bob; Against The Wind
Silvestri, Alan; Forrest Gump Suite

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jacob Jensen

Dato : 17-10-01 17:51

tak for det....

Fra : Jacob Jensen

Dato : 18-10-01 19:58

den er desværre ikke på soundtracker.... jeg har hørt hele soundtracket nu
og det er ikke nogle af dem