Vis nummer på T-20
Fra : Claus Sloth Andersen

Dato : 14-10-01 11:44

Er der nogen der ved om det er muligt at få T-20'eren til at "vise nummer"
når jeg ringer til en anden... Jeg kan godt-nok få dem til at vise det når
jeg går ind i menuen, men næste gang jeg skal ringe op skal jeg ind og rode
med menuen igen. Kan man ikke få den til at vise nummer hele tiden?

På forhånd tak.

Claus

--
claus@deepdiver.dk
www.deepdiver.dk

Fra : Peter Poulsen

Dato : 14-10-01 18:41

Nej man er desværre nødsaget til at slå det fra hver gang man ringer...

Ellers skal du bede din udbyder om at få hemmeligt nummer..

Venlig hilsen

Peter Poulsen

Claus Sloth Andersen <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bc96dfb$0$42112$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Deaster

Dato : 14-10-01 19:04

"Peter Poulsen" <pclp@wanadoo.dk> wrote in message
> Nej man er desværre nødsaget til at slå det fra hver gang man ringer...
>
> Ellers skal du bede din udbyder om at få hemmeligt nummer..

Øhhh, bliver der ikke spurgt om at den skal VISE nummeret og ikke at den
IKKE skal vise nummeret?

Jesper (Deaster)

Fra : Claus Sloth Andersen

Dato : 14-10-01 22:16

Der bliver spurgt om den skal vise nummer, men det skal jeg ind og fortælle
den hvergang... På min Nokia kan jeg sætte det een gang for alle..

Mvh
Claus

--
claus@deepdiver.dk
www.deepdiver.dk

Fra : Bobby

Dato : 15-10-01 07:28

Kan det evt. lade sig gøre at kode *31* foran hvert nummer?
Ellers er det jo bare at få lavet sit abonnement om, så man IKKE har
hemmeligt nummer, så bliver det vist hver gang.

Mvh.
Bobby