Nokia 6110 og IR dur ikke på ME...
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 14-10-01 11:04

Hej.

Jeg har en infrarød port på min WinME computer. (som er sat til "Fast IR")

Når jeg sætter en N6210 på porten, kommer ikonet frem nede ved uret, og
siger at N6210 er tilsluttet. Og PC-Suiten fungerer upåklageligt.

Når jeg sætter min N6110 til, kommer ikonet frem, men forsvinder nogle
sekunder efter igen og IR-indikatoren på telefonen forsvinder også - somom
forbindelsen afbrydes.
Ligeledes kan jeg ikke få NDS3 til at finde telefonen. Heller ikke i de få
sekunder, hvor det lader til at der er forbindelse...

Er der nogen, der har en forklaring eller en løsning?

--
Henrik Koksby.dk Hansen

Fra : ABL

Dato : 14-10-01 13:18

"Henrik Koksby Hansen" <kaptajnen@koksby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sekunder, hvor det lader til at der er forbindelse...
>
> Er der nogen, der har en forklaring eller en løsning?
Hej
Nokia 6110 er ikke IrDa kompatibel, men det er 6210.
Problemet kan løses med software til 6110 f.eks nokia data suite.
Allan

Fra : Michael Krog

Dato : 15-10-01 08:24

> Hej
> Nokia 6110 er ikke IrDa kompatibel, men det er 6210.
> Problemet kan løses med software til 6110 f.eks nokia data suite.

.... Og bemærk, at det SKAL være Data Suite 3.0A - ellers virker det ikke
under ME / 2000.

Michael