Filmprogrammer
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-10-01 02:36

Er der nogen som kan fortælle hvordan man får fat i filmprogrammer til de
gode gamle danke folkekommedier og lystspil. Altså film som olsen Banden -
Min søsters børn - Soldaterkammerater - morten Korch-film o.s.v. i den stil
?

Hilsen Åge Halldorsson

Fra : Jens Thomsen

Dato : 14-10-01 11:37

> [...]
> gode gamle danke folkekommedier og lystspil. Altså film som olsen Banden -
> Min søsters børn - Soldaterkammerater - morten Korch-film o.s.v. i den

Filmhusets boghandel i København har haft kassevis af gamle programmer
liggende. Jeg har ganske vist ikke set dem efter den nylige ombygning, men
det er da et forsøg værd.

MVH
Jens

Fra : Henrik Larsen

Dato : 16-10-01 13:25

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

>gamle programmer liggende. Jeg har ganske vist ikke set
>dem efter den nylige ombygning, men det er da et forsøg

Boghandlen er desværre ikke længere hvad den har været. Men bevares, nu
'tager stedet sig ud' og det er åbenbart det vigtigste. En sørgelig
historie.

Vh Henrik

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-10-01 13:49

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse

> Boghandlen er desværre ikke længere hvad den har været. Men bevares, nu
> 'tager stedet sig ud' og det er åbenbart det vigtigste. En sørgelig
> historie.

Det var også mit indtryk, men umiddelbart tilskrev jeg det, at ikke alt var
kommet på plads efter flytningen endnu. Har de helt droppet de antikvariske
bøger?

MVH
Jens

Fra : Henrik Larsen

Dato : 16-10-01 14:07

> [...]

>det, at ikke alt var kommet på plads efter flytningen
>endnu. Har de helt droppet de antikvariske bøger?

Nogle af bøgerne er kommet tilbage (og er udstillet i et glasskab, meget
æstetisk/sterilt). Bif-programmer, plakater m.v. skal du derimod ikke
sætte næsen op efter.

Vh Henrik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-01 23:06

Henrik Larsen <info@cultmovies.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qhbec$69k$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Nogle af bøgerne er kommet tilbage (og er udstillet i et glasskab, meget
> æstetisk/sterilt). Bif-programmer, plakater m.v. skal du derimod ikke

____________

Snøft - I den forbindelse føler jeg mig helt udenfor - Jeg bor jo helt ovre
i Nordvestjylland - Der hænger ikke filmprogrammer på træerne herovre - Men
tak for hjælpen - Jeg vil prøve at ringe til dem og høre om de sender ud.

Hilsen Åge

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 14-10-01 22:05

"Åge Halldorsson" skriver:

> Er der nogen som kan fortælle hvordan man får fat i filmprogrammer til de
> gode gamle danke folkekommedier og lystspil.

Når man ta'r på tourné i genbrugsbutikkerne og i bog-antikvariaterne
støder man ofte på gamle filmprogrammer.

JC