Software til T39
Fra : ZiCoN

Dato : 13-10-01 22:11

Er der nogen der ved om man opdatere den uden brug af datakabel? Eller skal
man ha den sendt ind til nogen der har specielt udstyr til dette??

ZiCoN

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 14-10-01 10:18

Hej ZiCon

Jeg er ikke bekendt med om der er muligheder
for opdatering uden kabler - jeg tror det ikke.
Jeg har selv lige fået opdateret min med kabel
på et Ericsson servicecenter. Du kan finde
adresser på servicecentre i DK på Ericsson´s hjemmeside.

hilsen
FP

ZiCoN <zicon@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qaam1$1ie8$1@news.cybercity.dk...

Fra : ZiCoN $IGI$

Dato : 14-10-01 11:48

Tusind tak.... Jeg har lige fundet ud af at softwaren i min er R2G... Jeg
troede det var det nyeste (R2M) Men det forklarer selvfølgelig også hvorfor
jeg ikke kan få min Mail klient til at virke.....

--

ZiCoN
ICQ: 39220376

Fra : soren_andersen

Dato : 18-04-02 21:55

"ZiCoN $IGI$" skrev d. 14-10-01 11:48 dette indlæg :
> [...]
> jeg ikke kan få min Mail klient til at virke.....
>
> --
> hvordan finder man udaf sin software version på en T39??
hilsen søreen

http://www.kandu.dk/