Bakterier
Fra : Bjarne S. Pedersen

Dato : 13-10-01 19:23

Jeg har længe gået og fantaseret om en list speciel form for sex. Inden jeg
konfronterer min kone med fantasien ville jeg lige ha` svar på et par
spørgsmål.
Jeg tænder på at stikke frikadeller og grønsager op i skeden på kvinder men
jeg er nervøs for om der kan opstå infektioner af dette... ???

Fra : Tokyo Square

Dato : 13-10-01 20:06

Uhm... hvorfor ikke et par hakkebøffer med lidt surt til?

Fra : JcLind

Dato : 14-10-01 17:52

"Tokyo Square" <tokyo_square@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Uhm... hvorfor ikke et par hakkebøffer med lidt surt til?

For lavpandet!
Og du tør ikke engang at henvende dig uden et dække, både af et
intetsigende nick og en anonym emailadresse.
Du må være en newbie (nybegynder) dels fordi du opfører dig
respektløst overfor andres ønsker og præferencer dels fordi du ikke
ved hvordan du svarer korrekt i en nyhedsgruppe.
Opfør dig ordentligt og du vil være velkommen

jakob

Fra : Tokyo Square

Dato : 15-10-01 00:27

> For lavpandet!

Hvad er det for en holdning?

> Og du tør ikke engang at henvende dig uden et dække, både af et
> intetsigende nick og en anonym emailadresse.

Mit rigtige navn er Tokyo Square

> [...]
> ved hvordan du svarer korrekt i en nyhedsgruppe.
> Opfør dig ordentligt og du vil være velkommen

Det er dig, der ikke forstod, at mit indlæg var et spørgsmål, men ikke et
svar...

Mvh,
Toki

Fra : Sott

Dato : 14-10-01 17:33

Hej Bjarne :0)

> [...]
men
> jeg er nervøs for om der kan opstå infektioner af dette... ???

Altså *smiler* - jeg har altid haft denne lyst til at stikke
alt muligt op i mig selv, lige fra jeg var lille (meget lille
3-4 år).

Jeg har haft bananer (med og uden skræl), gulerødder, agurker,
hårbørster, barbiedukkeben *lol*, kosteskafte, cacaoflasker (og
andre flasker) osv. oppe i mig..... Jeg har godt nok ikke haft frika-
deller oppe i mig, heller ikke "mindre" grøntsager... måske er
infektionsfaren større ved det, da det måske kunne ske, at der blev
"noget tilbage" - det ved jeg virkelig ikke...

Men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre, hvis man er meget
omhyggelig med at vaske/skylle sig bagefter?

Spørg evt. en læge (du kan f.eks. ringe "anonymt" til en vagtlæge
og spørge - det gjorde jeg da engang, da jeg ville vide om det var
skadeligt, hvis en fyr urinerede oppe i min skede. Der kan jeg så
oplyse evt. interesserede om, ikke er skadeligt, idet urin stort set
er sterilt *sagde lægen*).

Måske skulle jeg nævne, at jeg er så heldig at have et underliv,
der har været forskånet for underlivsbetændelser og andre problemer.
Hvis man ellers døjer med den slags, så skal der måske ikke så
store "udsving" til, får det kan give problemer - og så er det måske
ikke nogen god idé at lege med din lyst....

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-10-01 22:57

Hej Søs

[Fødevarer op i ...]

> Altså *smiler* - jeg har altid haft denne lyst til at stikke
> alt muligt op i mig selv, lige fra jeg var lille (meget lille
> 3-4 år).

Det er vel den kvindelige pendant til at rykke i aben og
pille ved når man er lille

> [...]
> infektionsfaren større ved det, da det måske kunne ske, at der blev
> "noget tilbage" - det ved jeg virkelig ikke...

Frikadeller er også lidt avanceret efter min smag.

> Men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre, hvis man er meget
> omhyggelig med at vaske/skylle sig bagefter?

Jo, men er problemet ikke snarere at frikadeller er lidt
mindre handy'e end fx en agurk. De er jo lidt porøse
og falder vel fra hinanden inden de når så langt.

> [...]
> skadeligt, hvis en fyr urinerede oppe i min skede. Der kan jeg så
> oplyse evt. interesserede om, ikke er skadeligt, idet urin stort set

Den historie må du lige dele med os andre. Jeg ved at man
ikke kan komme til tisse op i fissen på en ved et uheld,
så hvordan gik det til?

> [...]
> store "udsving" til, får det kan give problemer - og så er det måske
> ikke nogen god idé at lege med din lyst....

Nej, det skal også lige med, når man vil prøve sådan noget.

Mark Thomas Gazel
I've been looking for af savior in these dirty streets
Looking for a savior underneath these dirty sheets
Tori Amos - Crucify

Fra : Sott

Dato : 15-10-01 06:07

Hej Mark :0)

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

> [Fødevarer op i ...]
> Det er vel den kvindelige pendant til at rykke i aben og
> pille ved når man er lille

Ja, det er det vel *G*

> Frikadeller er også lidt avanceret efter min smag.

Måske bare fordi ideen ikke er opstået

> Jo, men er problemet ikke snarere at frikadeller er lidt
> mindre handy'e end fx en agurk. De er jo lidt porøse
> og falder vel fra hinanden inden de når så langt.

Jow - jeg vil stadig foretrække en agurk *S*

> Den historie må du lige dele med os andre. Jeg ved at man
> ikke kan komme til tisse op i fissen på en ved et uheld,
> så hvordan gik det til?

Altså der skulle leges, ikk'. *fnis*
Det var nu sjovt at høre vagtlægen, han blev så sært "stille"
inden han svarede.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : FreYa

Dato : 16-10-01 08:20

"Bjarne S. Pedersen" <tld1@ofir.dk> skrev :

>Jeg tænder på at stikke frikadeller og grønsager op i skeden på kvinder men
>jeg er nervøs for om der kan opstå infektioner af dette... ???

Hej Bjarne,
jeg har engang hørt at man som hovedregel ikke skal stikke noget op i
skeden som man ikke ville putte i munden. Og udfra den betragtning kan
du jo roligt smutte tre retter mad derop.

--
Freya

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 11:15

FreYa skrev:

> Hej Bjarne,
> jeg har engang hørt at man som hovedregel ikke skal stikke
> noget op i skeden som man ikke ville putte i munden. Og udfra
> den betragtning kan du jo roligt smutte tre retter mad derop.

Husk at lade servicet stå udenfor.

--
Hilsen Tomas O. Foreningen For Flirtens Fremme:
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/