Drivjagt i Tyskland
Fra : Søren Klinggaard

Dato : 04-12-00 13:32

Jeg har nu fået opdateret min hjemme side med oplevelserne fra årets
drivjagt i Tyskland (november 2000).

Vi var 7 personer der var af sted på fire dages jagt. Vi nedlage i alt 15
stykker vildt (7 stk. svin, 4 stk. kronvildt, 3 stk. råvildt og en ræv).

Prøv at se på hjemmesiden:

http://home19.inet.tele.dk/soren0/

Med venlig hilsen

Søren Klinggaard

Fra : Peder Porse

Dato : 06-12-00 21:16

"Søren Klinggaard" wrote:

> [...]
> stykker vildt (7 stk. svin, 4 stk. kronvildt, 3 stk. råvildt og en ræv).

Det ser jo godt ud..

Var det ikke en idé at samle nogle flere til næste sæson--tror da nok jeg
kender en 4-5 mand der gerne ville afsted 2-3 dage..

Eller kontaktadresser, jeg taler/skriver ret godt tysk.

Hvad er de nærmere betingelser?

Hvorfor ligger et par af vildsvinene så uordentlig på paraden?

Venlig hilsen

pp

--
Peder Porse