s-bus
Fra : Leonard

Dato : 13-10-01 17:16

Må man sætte en s-bus på begge udgange fra NT-boksen ?
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : GiWeo

Dato : 13-10-01 18:58

On Sat, 13 Oct 2001 16:16:28 GMT, not2@sporty.dk (Leonard) wrote:

>M} man s{tte en s-bus p} begge udgange fra NT-boksen ?
Lige s} mange som du har lyst til - du har jo mulighed for at f} 8
numre p} en isdn forbindelse, og s} skal man jo ogs} kunne tilslutte 8
telefoner !

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-10-01 12:03

"GiWeo" <do@os.dk> skrev i en meddelelse
> Lige s} mange som du har lyst til

Ikke hvis du har lyst til mere end 2 med maximalt 12 stik på hver.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/?usenet - Nu næsten uden indhold men med korrekt URL

Fra : Commander Keen

Dato : 13-10-01 21:05

On Sat, 13 Oct 2001 16:16:28 GMT, not2@sporty.dk (Leonard) wrote:

> Må man sætte en s-bus på begge udgange fra NT-boksen ?

Ja, om det görs på rätt sätt.
http://w1.857.telia.com/~u85704001/docs/isdn22se.html

--
+ Ken +

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-10-01 12:03

"Leonard" <not2@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> Må man sætte en s-bus på begge udgange fra NT-boksen ?

Ja, så skal modstanden blot sættes til uendelig.