Et "<" dukker pludseligt frem, hvorfor?
Fra : Preben Nielsen

Dato : 13-10-01 17:11

På mit websted er der et lille problem på følgende side:

http://hjem.get2net.dk/visto/vinsider/lister/den_lange.htm

Lige over tabellen (med oversigten overvurderede vine) dukker ind
imellem efter nogle sekunder et "<" frem.
Hvad kan det skyldes?

Jeg bruger CSS. Men lad venligst være med at foreslå at jeg skal
validere mine sider, det har jeg aktuelt ikke tid til, (men jeg
agter at gøre det en gang, hvor jeg har tid).

Mvh
Preben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 13-10-01 17:33

"Preben Nielsen" <visto@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lige over tabellen (med oversigten overvurderede vine) dukker ind
> imellem efter nogle sekunder et "<" frem.

Det skyldes i 99,9% af tilfældene du har to << efter hinanden, hvilket også
er tilfældet her. Kig i line 1372, der er to << efter hinanden.

> Jeg bruger CSS.

Det har aldrig noget med et sådant problem at gøre. Du bruger slet ikke <
tegn i dit css, og css kan heller ikke generere < tegn.

> Men lad venligst være med at foreslå at jeg skal
> validere mine sider, det har jeg aktuelt ikke tid til, (men jeg
> agter at gøre det en gang, hvor jeg har tid).

Det kunne nu have løst dit problem også. Men, når problemet opstår næste
gang skal du jo så blot søge på << i din kildekode.

PS: Meget spændende side du har....

> Preben

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : Preben Nielsen

Dato : 13-10-01 22:23

> Det skyldes i 99,9% af tilfældene du har to << efter hinanden, hvilket også
> er tilfældet her. Kig i line 1372, der er to << efter hinanden.

Tak!

> PS: Meget spændende side du har....

> /Kasper

Det glæder mig at høre!

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 13-10-01 17:44

Preben Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Lige over tabellen (med oversigten overvurderede vine) dukker ind
> imellem efter nogle sekunder et "<" frem.
> Hvad kan det skyldes?

I linie 1372 (Danzante) er der et "<" for meget. Derfor.

> Jeg bruger CSS. Men lad venligst være med at foreslå at jeg skal
> validere mine sider, det har jeg aktuelt ikke tid til, (men jeg
> agter at gøre det en gang, hvor jeg har tid).

Det tager skam ikke lang tid at validere sin kode

Venlig hilsen Joachim

Fra : Preben Nielsen

Dato : 13-10-01 22:26

> I linie 1372 (Danzante) er der et "<" for meget. Derfor.

Tak!

> Det tager skam ikke lang tid at validere sin kode

OK - jeg må se at finde den!