close on leave
Fra : Frans Jensen

Dato : 13-10-01 13:39

findes der et eller andet smart tiltag (script) som tvinger en
side til at lukke når man forlader de, så man ikke har en million
milliard ikkelukkede sider i baggrunden

--
Folk der ikke synes om at bruge Linux kan bare lade være
-

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 13-10-01 16:32

"Frans Jensen" <NOSPAM@jensen.subnet.dk>:
> findes der et eller andet smart tiltag (script) som tvinger en
> side til at lukke når man forlader de, så man ikke har en million
> milliard ikkelukkede sider i baggrunden

FUT: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside

Jo, det gør der da.
Ved at sætte følgende i din <head>-sektion bliver
klienten ikke spurgt om vinduet skal lukkes:

<script>
window.opener=self; // vinduet "ejer" sig selv
</script>

Derefter kan du ændre <body> til:

Dette vil lukke vinduet, både når klienten (gæsten) forlader dokumentet,
men altså også når dokumentet genindlæses.
Det er en løsning, men den er ikke god...

mvh
morten

Fra : Frans Jensen

Dato : 13-10-01 16:41

takker

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­