Nummeroplysning (Telmore og Tiscali)
Fra : Nielsen

Dato : 13-10-01 12:42

Hejsa

Jeg er sikkert ikke den eneste, der har erfaret at man ikke via TDC's
nummeroplysning, kan finde mobilnumre eller navne, når det drejer sig om
Telmore og Tiscali abonnenter.

Men jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle som ved om hvorvidt
det et eller andet sted på nettet eller på anden måde er muligt, at få
oplysninger om numre/abonnenters navne m.v., hvis dem man søger efter er
kunder hos Telmore eller Tiscali? På forhånd tak for svar.

Venlig hilsen

Nielsen

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 15-10-01 23:13

"Nielsen" skrev i en meddelelse

> Jeg er sikkert ikke den eneste, der har erfaret at man ikke via TDC's
> nummeroplysning, kan finde mobilnumre eller navne, når det drejer sig om
> Telmore og Tiscali abonnenter.

Telmore (som jeg er kunde hos) har gennem det sidste halve år lovet mig
adskillige gange, at nummeroplysning er på vej - men foreløbig er intet
sket... Flere gange fik jeg at vide, at de ville sende data til TDC 'i næste
uge'. Senest har deres markedschef dog meddelt mig, at det er 'på vej',
men at han ikke lige kan sige hvornår (det er nu ca. 2 måneder siden...).

Hvis Frank eller andre fra Telmore 'lytter': Sker der snart noget på den
front??

> [...]
> oplysninger om numre/abonnenters navne m.v., hvis dem man søger efter er
> kunder hos Telmore eller Tiscali? På forhånd tak for svar.

Ring til selskabernes kundeservice og bed dem om at oplyse nummeret, hver
gang du skal i kontakt med en Telmore- eller Tiscali-kunde. Og bliv ved med
at ringe til dem, hver eneste gang du skal bruge et Tiscali- eller Telmore-
nummer. Det kan være, de bliver trætte af det på et tidspunkt...

Mvh.
Erland