Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
(amatør)-fotograf søges
Fra : Zoom Models

Dato : 13-10-01 07:47

Hej!

Zoom Models er et nyt typebureau. Vi søger en fotograf der kan tage
portrætbilleder til vores hjemmeside, modelark og evt. andet.

1. Du skal have atelier i København

2. Du skal tage en hel rulle film og så få den fremkaldt inkl. CD-ROM

3. Ophavsretten skal Zoom Models have

Har du mod på ovenstående så send et tilbud på hvad du skal have for sådan
en opgave.

Venlige hilsener,

Zoom Models
info@zoommodels.dk

Fra : Gert Kethmer

Dato : 13-10-01 08:51

Huh?

Fra : Den glade dreng

Dato : 13-10-01 17:26

Zoom Models <info@zoommodels.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3bc7e43b$0$51372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> 1. Du skal have atelier i København
>
> 2. Du skal tage en hel rulle film og så få den fremkaldt inkl. CD-ROM

Hvis en fotograf skal afgive sin ophavsret, bliver det nok temmelig dyrt for dig :) læs evt. http://www.ophavsret.dk/generelt.htm

hilsen

Per

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-10-01 20:24

Den glade dreng wrote:

> Hvis en fotograf skal afgive sin ophavsret, bliver det nok temmelig
> dyrt for dig :) læs evt. http://www.ophavsret.dk/generelt.htm

Ophavsretten er ikke en størrelse der kan sælges/købes, eller på
anden måde overdrages til andre, den tilhører skaberen af det
fotografiske værk.

Ophavsretten er så suveræn, at ikke engang Kongens foged kan gøre
udlæg i ophavsretten.

Fra : Jan Boegh

Dato : 13-10-01 17:45

"Zoom Models" <info@zoommodels.dk> wrote in message news:3bc7e43b$0$51372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Så begynder det se småt at ligne annoncering (2. gang).
Stop venligst spamming af gruppen.

mvh
Jan

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-10-01 20:27

Jan Boegh wrote:

> Så begynder det se småt at ligne annoncering (2. gang).
> Stop venligst spamming af gruppen.

Enig - den type annoncer hører kun til i news.dk.opslag.stillinger

Fra : Zoom Models

Dato : 14-10-01 09:14

Sorry!... jeg tænkte ikke på at i så det som spam.. jeg flytter naturligvis
over i den foreslåede gruppe.