software
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 13-10-01 07:09

Hej,

Da jeg lige er skiftet fra Cubase til Logic, har jeg en Cubase VST 5.0 til
mac + HALion (til både PC og MAC) til salg. Evt. bytte med Logic Platinium.

De er i original indpakning, og kvittering haves. Cubase kostede 2985,- og
HALion kostede 2400,-. Hvis man ikke ved det, kan man ikke se at De har
været ude af kassen.

Send en mail til g4@mail.dk hvis du er interesseret, eller vil vide mere om
softwaren.

mvh
Thomas Schreiber

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-10-01 00:14

Thomas Schreiber <schreiber@c.dk> wrote:

> Hvis man ikke ved det, kan man ikke se at De har
> været ude af kassen.

Thomas prøv at sætte det til salg et andet sted. F.eks.
dk.marked.privat.edb.mac. - som du jo har fundet ud af
Lidt off topic: På dette tidspunkt har jeg været ude af kassen længe,
jeg har ikke engang morgenhår, så man (du!) skal kende mig særdeles godt
for at se noget som helst

Skal vi ikke være dus?

--
venlig hilsen,