IE 5.5. Fejl på siden
Fra : Nilsson

Dato : 13-10-01 07:27

På visse hjemmesider, f.eks. når der skal angives password, kan jeg ikke
komme videre. Forneden til venstre står 'Fejl på siden'. Er der nogen
som ved hvad årsagen er.

Flemming

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Nilsson

Dato : 18-10-01 10:48

"Nilsson" <Nilsson.news@kandu.dk> wrote in message

> På visse hjemmesider, f.eks. når der skal angives password, kan jeg ikke
> komme videre. Forneden til venstre står 'Fejl på siden'. Er der nogen
> [...]

Hvis det er nogen som er interesseret, så skyldtes mit problem et lille program
kaldet "Popup-stopper", som tilsyneladende forstyrrer hjemmesider med BrugerID
og password
Så ud med det, og systemet kører bare.

Flemming

--
Posted from [195.249.182.226]

Fra : Ricki Susic - Webfab~

Dato : 18-10-01 15:52

Tak, tak, tak, gange 100.000.000.000
Jeg har netop siddet og bandet hele dagen over at mit E-learning ikke
fungerede ( kun på min maskine ). Du har reddet min dag ( og nat
formodentlig også ).
I am happpppppyyyyyyyyyy now!!!!!

Ricki

PS: Flemming er en HELT, så'n er det!!!