Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dimage Scan Dual II
Fra : Peter Enger

Dato : 12-10-01 19:08

Nogen der har erfaringer med subj. ?

På forhånd tak !

Mvh.

Peter Enger

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 13-10-01 21:22

On Fri, 12 Oct 2001 20:08:24 +0200, "Peter Enger" <pe@stubnet.dk>
wrote:

>Nogen der har erfaringer med subj. ?

Yup, havde en på prøve i en 8 dage og den var tilbage i butikken efter
7. Det var den fordi...

1. Den er utrolig langsom; med twaindriveren tager det ca 3½min at
scanne et billede i højeste opløsning.

2. Hvad værre er, billederne kræver megen justering for at blive
nogenlunde ordentlige men der er bare stadig megen støj.

3. Den virker umådeligt skrøbelig.

4. For færre penge kan man få en Acer Scanwit 2720s der er IMHO er
bedre på alle områder.

--
Jacob Dinesen
icq uin: 20326413

Fra : Peter Enger

Dato : 13-10-01 21:59

Mange tak - det var lige hvad jeg havde brug for.

Mvh.

Peter