Skærme
Fijala 3554
Samsung Syncmaster 900SL+
Fra : IM

Dato : 12-10-01 18:27

Jeg købte for 3 uger siden en 900SL+, da jeg havde læst de gode
anmeldelser. I skrivende stund er dette den 3 skærm jeg har hjemme, og
den virker heller ikke optimalt.

De vandrette linier buer opad i siderne, jo tættere man kommer på top
og bund. Dette fænomen er mere eller mindre udtalt på de skærme jeg
har haft hjemme.

Der står ingenting ved siden af monitoren, der evt. kunne forårsage
dette, ligesom jeg har testet skærmene på en anden pc jeg har, men med
samme resultat.

Bortset fra det ovennævnte er billedet og farverne perfekte.

Er der mon andre der har lignende erfaringer, og i såfald hvad gør
man?

Mvh

Ivan

Fra : E

Dato : 24-10-01 14:20

Deguass'ede du skærmen ved installtion? Det kan evt. hjælpe. Jeg har samme
skærm, men ingen forvridning selv om jeg har billedet meget tæt på kanten.

Mvh
Emil