Hvordan gør jeg lige helt præcis
Fra : Dennis

Dato : 12-10-01 15:19

Hvis man vil lave en side for en forening hvor der skal være et password som
de kan taste for at få "lov" til at se en side, hvorledes gøres dette helt
præcis?

Her nedenfor er den som jeg prøver med, men hvor og hvorledes skriver jeg i
koden at den skal sende mig videre til den rigtige side. Lad os sige at
siden hedder xxx, hvordan "ved" computeren så det

Hvis der bliver tastet noget forkert vil jeg gerne at der kom en side op
hvor der stod at noget var gået galt. Hvorledes gøres dette?

Dennis

<FORM >

Indtast Password:

<INPUT TYPE="password" SIZE=10
MAXLENGTH=10

onChange=
"document.location.href=
this.value+'.html';this.value=''">
<INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="OK">
</FORM>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-10-01 15:50

Fri, 12 Oct 2001 16:19:19 +0200, skrev "Dennis"
<Joshva@wanadoo.dk>:

>Her nedenfor er den som jeg prøver med, men hvor og hvorledes skriver jeg i
>koden at den skal sende mig videre til den rigtige side. Lad os sige at
>siden hedder xxx, hvordan "ved" computeren så det

Der skal blot være en side, som hedder xxx og det er så den man
kommer ind på og xxx er samtidig password.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Dennis

Dato : 13-10-01 21:09

Nu har jeg fundet ud af det, men hvad skal jeg skrive i formen for at få en
siden op med en fejlmedd. hvis de taster forkert?

Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-01 23:28

Sat, 13 Oct 2001 22:09:28 +0200, skrev "Dennis"
<Joshva@wanadoo.dk>:

>Nu har jeg fundet ud af det, men hvad skal jeg skrive i formen for at få en
>siden op med en fejlmedd. hvis de taster forkert?

Du kan ikke lave en speciel fejlside, det kræver, at du har
adgang til noget serverside som php. f.eks. og har du det vil du
kunne lave bedre beskyttelse end det, det pågældende script
giver.