PhpMyPagers - kan ikke finde den!
Fra : Lenny

Dato : 12-10-01 13:30

Hej NG

Jeg har ledt alle steder på nettet efter denne PHP ting der hedder
PHPmypagers. (kan findes på Cnet som Phpmypagers10.zip) Men jeg er kun
stødt ind i døde links. Er der nogen af jer der har den liggende eller har
et link der virker?

På Forhånd tak

Lennart Jørgensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-10-01 13:41

Lenny skrev:

>Er der nogen af jer der har den liggende eller har et link der virker?

Google er din ven:

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=PHPmypagers

Mon ikke der er nogle links du kan bruge?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Lenny

Dato : 12-10-01 15:23

> Google er din ven:
>
> http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=PHPmypagers
>
> Mon ikke der er nogle links du kan bruge?

Har prøvet alle links derfra. De henviser næsten alle til det samme sted.

MVH
Lennart