Jeg har løst problemet, men jeg forstår det stadig ikke.
I 1½ år har brugeren logget på netværket med sit netværkslogin, men som
Administrator lokalt. Det har spillet - indtil nu.
Efter at have oprettet brugeren med det samme navn lokalt, som på
netværket - så spiller det. Mystisk.
Jan
"Jan Vennike" <janGARFIELD@vennike.dk> skrev i en meddelelse
news:_ryz7.70$8N1.2197@news.get2net.dk...
>
>
> "Morten Klank" <klank@fuzion.dk> skrev i en meddelelse
> news:3bcbe3c2$0$26987$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> >
> > "Jan" <jv(remove this)@miljodata.dk> wrote in message
> > news:3bc6d459$0$226$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Hej NG
> > [ KLIP ]
> > > Men jeg har 1 windows 2000 maskine med Outlook 2000 på der skaber sig.
> > Hver
> > > gang den skal hente mail, SKAL man indtaste PW - hver gang. Og det er
> > først
> > > opstået EFTER at vi har skiftet mailudbyder.
> > >
> > > Jeg kan simpelthen ikke få den til at holde op med at spørge efter PW.
> > >
> > > Er der nogen der har en løsning ???
> > >
> > > pft
> > >
> > > Jan
> >
> > Hvad siger din udbyders support ????
> >
> > Det er formegentlig fordi du har enten en gammel konto som ikke længere
> > virker, eller fordu du ikke har slået "gem password" til.
> > --
> > / Morten Klank
> > fuZion A/S - Internet development -
www.fuzion.dk
> >
> >
> Se, nu har jeg ikke besværet min udbyder endnu - men det kommer nok.
>
> Da jeg selv kan administrere via web, har jeg selv oprettet konto. Min
> første tanke var også det med gammel konto - men næh nej, så let skulle
det
> ikke være.
>
> Og gem PW: forsvinder hele tiden, dvs den vil ikke gemme det. Men igen,
det
> har kørt i 1½ år med gammel udbyder, så hvorfor skulle det pludselig være
et
> problem.
>
> Men jeg tror at jeg prøver at nedlægge konto og oprette igen og så ser vi
> hvad der sker.
>
> --
> Jan
>
> Remove a cat in the email to reach me.
>
>
>