Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til _Anden_ !
Fra : Dr. Ralph

Dato : 12-10-01 05:50

Hej med dig !

Nu har jeg brugt anseelige mængder kræfter og energi på at give dig et
langt og uddybende svarang. fuji 6900 i den tråd, som du startede for
et par dage siden ang. dit evt. køb af nyt digitalkamera.

Jeg har hverken fået negativ elelr positiv respons - intet - det er
sgu' for tynd net-ikette.

Håber det skyldes, at du ikke har været klar over, jeg har svaret dig
ret så uddybende.

Ellers kan det sgu' være det samme - og så gider jeg INTA bruge tid en
anden gang på at være venlig og informativ over for vildt fremmede
folk !

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : _Anden_

Dato : 12-10-01 11:58

> [...]
>
> Ellers kan det sgu' være det samme - og så gider jeg INTA bruge tid en
> anden gang på at være venlig og informativ over for vildt fremmede

Forståeligt! jeg har dog svaret tilbage, selvf. læser jeg lidt efter denne
besked :=)

Jeg siger mange tak for hjælpen!

Og undskyld forsinkelsen, men min telefon blev "lukket" for nogle dage siden
ved et uheld af
min udbyder, så jeg har ikke haft muligheden for at følge op.

Håber det er ok

Mvh

_Anden_