wanna-save
Fra : Laila Petersen

Dato : 11-10-01 22:24

Er der nogen der kender wanna-save? Jeg overvejer, at købe en telefon gennem
dem, men ville bare lige tjekke...

Rasmus

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-10-01 22:34

Laila Petersen skrev:

>Er der nogen der kender wanna-save? Jeg overvejer, at købe en telefon gennem
>dem, men ville bare lige tjekke...

De er fine nok, jeg fik i sin tid 2 gratis Nokia 3210 af dem, og
kender et par stykker der har købt andre produkter gennem dem.

De var vist lidt sløve med at få sendt alle de Nokia 3210ere ud, der
var overvældende mange der bestilte (forståeligt nok . Jeg fik nu
min ret hurtigt.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Devoted

Dato : 11-10-01 23:39

De er gode nok.
Har også billige telefoner.

Mvh..Søren
--
Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
mobiltelefoner,

Fra : Leif & Susanne

Dato : 12-10-01 00:06

>Laila Petersen skrev
> Er der nogen der kender wanna-save? Jeg overvejer, at købe en telefon
>gennem dem, men ville bare lige tjekke...
> Rasmus

Wanna-save skal du nok kun handle med hvis du har god tid; vi købte en Nokia
3310 hos dem; men det tog lang tid at få den leveret.
Først så forsvandt papirerne som vi sendte pr. post
Så forsvandt fax, som vi jo havde kvittering på, at den var modtaget.
Efter mange e-mails og telefonsamtaler så lykkedes det endelig at få den
bestilte Nokia 3310, men så var der også gået over 1 måned siden bestilling.
Telia skulle så overføre et Telia Cash tlf. nr.til Telia Conto det gik
heller ikke uden lidt bøvl, og vi måtte leve med lukket tlf. i 3 døgn.
Mobil hilsen Leif

Fra : jan steen sørensen

Dato : 12-10-01 07:08

> Er der nogen der kender wanna-save? Jeg overvejer, at købe en telefon
gennem
> dem, men ville bare lige tjekke...
> Rasmus

De er helt OK - har ikke haft problemer - det har virket hurtigt.
(sæ'følig har nogle haft problemos med leveros, postos etc.)

Du kan være ganske tryg! - Har anbefalet til en del venner, de har også
været tilfredse - forvent blot ikke at du får er fra dag til dag leveringer,
og husk at spørgsmål vedr. abon. kan du kun få besvaret hos operatøren
(Telia) - ikke hos wanna-save

Jan

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 12-10-01 15:38

Wana-Save er vel bare et mellem led.
Den egentlige forhandler er vel TELIA-og ved en handel af en billig mobilos
skl man lige have i betraktning at man hæfter for 100kr pr md.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 12-10-01 18:30

> Wana-Save er vel bare et mellem led.
Wanna-Save er forhandleren - de sælger jo varen - og bestemmer prisen på
telefonen, som Telia er så flinke (nåh nej, det var da Fona der engang var
"flinke") at give et tilskud til.

> Den egentlige forhandler er vel TELIA
Telia har kun interesse i at du får et Telia mobil-abon. (læs: SIM-kort) og
har ingen forpligtelser (læs: garanti) for telefonen - dog hjælper de deres
kunder med brug og betjening af disse. Tingene hænger jo ligesom ret meget
sammmen.

>-og ved en handel af en billig mobilos
> skl man lige have i betraktning at man hæfter for 100kr pr md.
Der er da vist altid betingelser ved "billige" køb af mobilos'er - køber du
telefonen UDEN oprettelse af abon. er prisen jo også helt anderledes - et
gæt: 1000-1300 kr?
Og de hundrede kroner er jo ikke spildt - du får taletid og SMS-er for
pengene som er inkl.
Så hvis dit forbrug svarer ca. til de 100kr er det ganske fint. afviger dit
forbrug meget (læs: er MEGET større) kan det godt blive meget dyrt for dig -
da bør du vælge et andet abon. (det kan også fåes hos Telia, evt.)

Jan

Fra : Bagle

Dato : 13-10-01 14:01

Jeg tænkte på det samme med en ericsson t28s , men så skulle jeg
selvfølgelig også ha fjernet simlåsen. Nogen der kender nogen som kan gøre
det i glostrup/brøndby området?

-Bagle