R320s
Fra : Klaus Autzen

Dato : 11-10-01 21:02

Hej gruppe! Jeg er ny her, men må lige høre lidt om følgende:

Er det bare mig der er uheldig, eller er det normalt, at den kun kan
holde i 3mdr af gangen? (R320)
Jeg er nu på nummer 3 ( 2 gange SWAP og en mislykket rep.) inden for
et år, og nu er den nye sørme til rep. efter 8 dage! Den gik død ved
at ligge _helt_ stille på et bord natten over (det gjorde den første
også).. Teknikeren sagde det var noget med PA (trin?) der var gået..
Får den (måske) i morgen.

Jeg tror jeg har fundet en grund til Ericsson stopper med
mobiltelefonproduktion...

Nu hører jeg så at 520'eren udgår - gisp. Hvilke alternativer har
man så når kravet er GRPS/tri-band/IR/blåtand/etc til omkring 2-3k?

Klaus

Fra : Deaster

Dato : 11-10-01 22:50

"Klaus Autzen" <teledk@autzen.com> wrote in message
> [...]
>
> Nu hører jeg så at 520'eren udgår - gisp. Hvilke alternativer har
> man så når kravet er GRPS/tri-band/IR/blåtand/etc til omkring 2-3k?

Hvis det skal være Ericsson er der T39, som skulle være en kanontelefon,
hvis softwaren altså er den nyeste, men det er vist også det eneste problem
der har været med den.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 12-10-01 18:01

¨Hej Klaus, du skrev;

> Nu hører jeg så at 520'eren udgår - gisp. Hvilke alternativer har
> man så når kravet er GRPS/tri-band/IR/blåtand/etc til omkring 2-3k?

Tja, T39 har jo stortset det samme... Personligt har jeg fortrudt at jeg
ikke købte den istedet for 520'eren.
Det er derfor den udgår. - altså at de overlapper hinanden så meget og T39
sælger bedst.

Fra : ZiCoN $IGI$

Dato : 13-10-01 20:56

Jeg har lige fået min T39'er igår, dag til dag levering via Sonofon... der
ER den sidste nye software i... pop3 og smtp virker perfekt (dog kun med
sonofons mail.... den får man gratis... eller er det fordi jeg ikke kan
finde ud af sætte den rigtigt op) Det er KLART den fedeste telefon jeg til
dato har haft. Jeg vil VARMT anbefale den......

--

ZiCoN $IGI$
ICQ: 39220376

http://www.igi.dk

Fra : Klaus Autzen

Dato : 13-10-01 22:01

"ZiCoN $IGI$" <zicon@igi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg til
> dato har haft. Jeg vil VARMT anbefale den......

Tja - Det lyder som om, T39 er svaret på mine behov, men min R320s
blev afhentet hos Teleservice-Aalborg (har de faguddannet personale
ansat?) i går fredag. Jeg havde glemt mit SIM kort, så der kunne
ikke testes, men den kunne tænde. I dag fik jeg kortet i, og nu kan
den ikke "logge" på noget net... argh! Den kan finde 4 net, men ikke
komme på.

Den næste bliver _ikke_ en Ericsson, muligvis en Nokia - men hvad
skal man SÅ vælge?

Klaus - der er træt af Ericsson (eller er det Teleservice han er
træt af?)

Fra : ZiCoN

Dato : 13-10-01 22:36

Jeg skylder dig (måske) en undskyldning..... Jeg har lige fundet ud af at
softwaren i min T39'er 'kun' er R2G... den nyeste hedder R2M... Men taget
det i betragtning, så er jeg MEGET spændt på at se hvor godt den kører med
det nyeste, fordi jeg har ikke noget at sætte på den med denne software.....

ZiCoN

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 21-10-01 12:12

"ZiCoN" skrev:
Men taget
> det i betragtning, så er jeg MEGET spændt på at se hvor godt den kører med
> det nyeste, fordi jeg har ikke noget at sætte på den med denne
software.....

Hvordan er T39 at skrive SMS'er på? Har selv en R320s og den kan slet ikke
følge med når jeg trykker på knapperne. Hvis jeg fx trykker 5 gange
(hurtigt) på en tast registrerer den kun de 3 af dem, og så skal jeg til at
slette allerede indtastede anslag. Er R320s bare en skodtelefon eller skal
den bare have en softwareopgradering?

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--