Hvor køber man reb/tovværk online
Fra : Jens S Lønborg.

Dato : 11-10-01 21:13

Hejsa.
Jeg er på udkig efter et sted hvor man kan købe reb/tovværk/line Online, og
se et billede af det man køber!! Det må også meget gerne være billigt.
Jeg er specielt på udkig efter en 3-6 mm nylonreb

--
- -
Jens Lønborg

Fra : David Wellejus

Dato : 12-10-01 10:32

Hej

Hos Harald Nyborg kan man få hvid og blå polysoft billigt, og som skulle
være stærkere end nylon!
Jeg købte 40m 16mm for 279,-kr.