Efterlysning af kattetræf
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-10-01 21:00

Hejsa

Nu er kan jeg desværre ikke lige huske hvem det var, som ville holde
kattetræf her i østjylland Såååååå hvem var det lige? *G*
Men vil da lige høre, om det ikke bliver til noget?

Hilsen
Joan

Fra : steen vinbæk

Dato : 11-10-01 21:18

Mener du en udstilling?
steen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-10-01 21:45

Nej et træf *S*

Der var en her i gruppen som inviterede, så vi kunne mødes og få sat lidt
ansigter på, nogle af os her i gruppen *S* Men så sandelig også for at
snakke katte og så selvfølgelig for hyggens skyld.

Hilsen
Joan

Fra : Birgitte

Dato : 14-10-01 22:25

Hej Joan det var da MIGGGG, der gerne ville samle en flok mennesker til
hyggelig kattekomsammen
Jeg står da ved mit ord, og skal lige have det med datoer sat på plads.
Mange miauuer fra Birgitte samt katte

DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-10-01 22:44

Hej Birgitte
Juhuuuuu det var dejligt at høre *S*
Glæder mig

Hilsen
Joan

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 15-10-01 19:29

Osse mig osse mig!!! Jeg glææææææder mig

Hilsne
Lisbeth Jakobsen

Fra : Christina K

Dato : 18-10-01 10:33

Hej Birgitte

Jeg vil også med, så kan jeg besøge Star og Jewel, Calibras far og mor.

På søndag på udstillingen i Sæby, kan jeg jo se hvor stor hans søster
Capri er blevet.

Miau fra Christina

Birgitte <nospamtruetrust@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bca0181$0$51409$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jetpool

Dato : 18-10-01 12:47

Hej Joan

Det synes jeg lyder godt, så den er jeg med på.

Linda, Venus og Pinoccio

Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9q4tf8$chf$1@sunsite.dk...

Fra : Birgitte

Dato : 19-10-01 16:00

Kattetræf......
Hvad med denne dato søndag d. 4/11 2001 ????
Jeg har godt nok 3 hunkatte der skal føde i november men det går nok .
Sriv lige en mail til mig, med hvem der ønsker at komme med, bare så jeg ved
hvor mange der kommer
Mail adressen følger hermed som link.
Varme hilsner fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk
sten@truetrust.dk

---

Fra : Jetpool

Dato : 19-10-01 17:23

Kan det ikke ændres til fredag eller lørdag, da jeg skal på arbejde søndag
nat.

Linda, Venus og Pinoccio

Birgitte <nospamtruetrust@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd03ebf$0$3749$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Birgitte

Dato : 19-10-01 23:57

Hej Liste
Jeg har disse datoer fredag d 2/11 - lørdag d 3/11 og søndag d 4/11.
Så er der lidt at vælge imellem.
Faktisk så passer fredag og lørdag også bedre ind i min kalender, såhhhhh
hva' siger I ??
I må gerne maile til mig privat hvis I har lyst, men I kan også give Jeres
svar herude
Mange missehilsner fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk
sten@truetrust.dk

---

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-10-01 11:23

Hejsa

Fredag d. 2/11 er jeg med på

Er der mon nogle fra Horsens, Vejle eller deromkring som tager med også?
Da jeg ingen bil har, kunne det være dejligt med et lift *S* (jeg bor i
Hovedgård)

Hilsen
Joan

Fra : Jetpool

Dato : 20-10-01 13:07

Hej

Fredag den 2/11 er også god for mig, er der nogen der komme omkring
Bjerringbro, da jeg ingen bil har.

Linda, Venus og Frederik

Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd1501f$0$3801$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Christina K

Dato : 20-10-01 18:48

Hej

Jeg bor i Bjerringbro og lidt afhængig af hvornår det bliver, så skal
jeg da helt sikkert med. Jeg er jo en af Birgittes killingekøbere. Nå
men, hvis det er så kan du ihvertifald køre med mig.

Mvh
Christina, Askepot og Calibra

Jetpool <buh2463@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qrp46$1rkf$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jetpool

Dato : 20-10-01 19:10

Hej Christina

Det lyder godt.

Linda, Venus og Frederik

Christina K <christinak@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd1b9a2$0$11599$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Mette B

Dato : 21-10-01 20:07

Hejsa
Jeg vil også gerne med fredag d 2/11 eller lørdag d 3/11. Men da jeg ingen
bil har, vil jeg høre om der er nogen jeg kan køre med fra Vejen/Kolding???
Hilsen Mette.

Fra : Birgitte

Dato : 21-10-01 22:52

Hej alle *S*

Jeg har nu fastlagt datoen til d. fredag d. 2/11-2001, skal vi sige kl.
17.30 - 18.00 til lidt spiseligt....mixmaxerier..... nemt, let og
mættende....ikke noget med at stå i køkkenet hele dagen ?
Jeg kunne lave en stor gryderet med ris og brød til......
Eller skinke med pastasalat og brød, det er da nemt ikk' ?
Jeg vil godt mixe lidt spiseligt sammen, men så vil jeg med sikkerhed vide
hvor mange der tilslutter sig.
Glæder mig til at høre fra Jer
Jeg kan fortælle at disse har skrevet sig på til fredag d. 2/11-2001 og I
som ikke står her, vil I selv skrive Jer på listen ?

Lisbeth H Jakobsen
Camilla Christiansen
Mette B
Linda/ Jetpool
Christina K
Joan Frederiksen

Mange kattehilsner fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-10-01 19:34

Wow. Flot at du endda giver mad
Jo tak, jeg vil stadig gerne komme.

Hilsen
Lisbeth H Jakobsen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-10-01 10:41

> Jeg kan fortælle at disse har skrevet sig på til fredag d. 2/11-2001 og
> som ikke står her, vil I selv skrive Jer på listen ?

> [...]

Hej Birgitte

Jeg vil så gerne med, men har problemer mht kørsel
Jeg har ellers efterlyst nogle at køre med, men der er desværre ingen som
har meldt sig endnu.
Håber meget at der dukker en mulighed op inden fredag, ellers er jeg
nødsaget til at melde afbud.

Hilsen
Joan

Fra : Birgitte

Dato : 29-10-01 10:52

Hej Joan
Hvor kommer du fra ?
Vi laver lige en efterlysning her :
Er der nogen mulighed for, at Joan kan få et lift til kattetræffet d.2/11
hos mig her i Låsby ?
Det ville jo være dejligt, at så mange som mulig kunne komme.
Jeg laver lidt spisligt, istedet for alt det der kaffeslapperas, kan alle
stadigvæk komme ?

---

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-10-01 11:25

Hejsa

Jeg bor i Hovedgård. Det ligger mellem Århus og Horsens. (11 km fra Horsens
og ca 30 fra Århus C)

Hilsen
Joan

Fra : Mette B

Dato : 29-10-01 11:51

Hej Birgitte.
Jeg har også problemer med transport og har ligesom Joan efterlyst nogle at
køre med, men der er ikke nogen der har meldt sig. Jeg vil helt vildt gerne
med, men bliver nødt til at melde afbud hvis der ikke er nogen jeg kan køre
med.
Med venlig hilsen Mette.

Fra : Nina

Dato : 29-10-01 11:49

Æv, jeg vil ozze mæ (((

Birgitte, kan du ikke sætte dit webcam på, så kan jeg være med herhjemmefra

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Birgitte

Dato : 29-10-01 15:09

Jamen Nina.......
Du skal da ikke være ked af det du er da hjertlig velkommen Jeg kan
da rede en gæsteseng op til dig, og så kan du sikkert nå at være jordmor
også, da Jewel skal føde inden så længe.
Men det kunne da sikkert sagtens godt lade sig gøre, at rette webcam til, så
du også kan være lidt med....nu er vi jo kommet på ADSL, så vi kan være
online døgnet rundt uden at det koster os mere JUHUUUU !!!!

DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 29-10-01 13:48

Jeg tager bussen fra Århus, Den går næsten helt hjem til Birgitte, jeg ville
bare lige nævne det hvis det var en mulighed for en af jeg andre. (det er
bus nr. 113)

Camilla Christiansen

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 29-10-01 15:26

Hej.
Jeg planlægger også at tage bussen, 113. Så ses vi jo nok der

Hilsen
Lisbeth