Hjælp til .pst fil
Fra : Phille

Dato : 11-10-01 21:08

Hvorfor kan jeg ikke importere min outlook.pst fil
så jeg kan se mine gamle mails ?
Jeg får denne meddelse: Egenskaberne for denne informationstjenste skal
definires inden brug.....

Phille

Fra : pre

Dato : 12-10-01 18:08

Den skal ikke importeres, den skal åbnes.
pre

Fra : Claus Bækgaard

Dato : 21-10-01 21:23

> Jeg får denne meddelse: Egenskaberne for denne informationstjenste skal
> definires inden brug.....

Det lyder fuldstændigt sindssygt, men det er muligvis fordi din .pst fil er
skrivebeskyttet.

vh
Claus

Fra : pre

Dato : 22-10-01 18:12

I Outlook gå til Outlook Today. Højreklik på den brede grå bjælke og vælg
Åbn, eller egenskaber mm.
--mvh
pre