Tiscali mobile problemer
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-10-01 20:46

Hej.

Er det bare mig eller er deres hjemmeside fuldstændig umulig?

Nu har jeg i over en uge prøvet at tanke taletid... Og det lykkedes
simpelhen, da jeg prøvede min Opera browser.. Men den kommer med fejl fra
worldonline..

Men når man prøver at se forbrugs oplysninger, altså hvad man har brugt
taletiden på mm.. Så bliver den ved med at vil have at man logger ind,, Og
det kan man så blive ved med, indtil man hiver håret af sig selv.

Og på hver eneste side, kommer der hele tiden en eller anden warning
message.´Fx:

Warning: _oci_open_server: ORA-12154: TNS:could not resolve service name in
/sysadm/local/web/common/mocom/db_ora2.inc on line 45

Der er vist godt grundig programeringsfejl i den side. tror snart jeg
skifter til noget andet.. Gider ikke sådanne amatører. Troede ellers de
kunne håndtere det. Har ellers kørt fintnok, ud over at få spæret sin mobil
2 gange.. Men har nu også været kunde fra dag eet da de kom med mobilabo.

Mvh. Bjarke

Fra : Anders Ravn

Dato : 12-10-01 13:07

Hej Bjarke!

Jeg har haft problemer med dem 100 gange - ca. Og der skete først noget da
jeg gik til pressen - så fik deres folk noget at se til...

Hvis du vælger Telmore, så vær opmærksom på at du ikke må indsætte over 799
kr samtidig med oprettelsen, for det kan deres system ikke klare, og dine
penge vil forsvinde et eller andet sted i deres system (medmindre de har
fået det rettet...). Men Ellers skulle de være gode nok...

/Anders

Fra : Mickey

Dato : 12-10-01 13:14

"Anders Ravn" <anders@thenetr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> penge vil forsvinde et eller andet sted i deres system (medmindre de har
> fået det rettet...). Men Ellers skulle de være gode nok...

det er vel fordi du max kan indsætte 1000kr samtidig ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-10-01 13:18

Mickey skrev:

>det er vel fordi du max kan indsætte 1000kr samtidig ?

Egentlig mærkeligt hvis Telmore ikke har fået fikset denne
begrænsning, det kan jo kun være i deres interesse at folk kan
indsætte så meget som de har lyst til.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : John K

Dato : 12-10-01 14:58

Nej, du kan indsætte mere.

> Egentlig mærkeligt hvis Telmore ikke har fået fikset denne
> begrænsning, det kan jo kun være i deres interesse at folk kan
> indsætte så meget som de har lyst til.

De har fået fikset problemet med grænset på 1.000 kr.

Mvh

John K

Fra : John K

Dato : 12-10-01 14:59

> [...]
> penge vil forsvinde et eller andet sted i deres system (medmindre de har
> fået det rettet...). Men Ellers skulle de være gode nok...

De har fået det rettet.

I hvilken presse kan vi læse om dine problemer med Tiscali - Faaborg Tidende
:)

Mvh

John K

Fra : Anders Ravn

Dato : 12-10-01 19:07

Hehe John K - dig og din dejlige humor (?)

Nej, en masse "Internet-aviser" og nyhedstjenester....

/Anders