Sort Cover til 3310 søges stadig
Fra : Pussyman

Dato : 11-10-01 17:53

Jeg har set hos thansen og den er jo hel sort jeg vil helst have en med
hvidt omkring (der er et bille af der på www.mobiludstyr.dk

Er der virkelig ikke andre butikker end mobiludstyr.dk???

Fra : J.Nielsen

Dato : 13-10-01 20:20

Måske skulle du bare prøve igen, der kan være sket en fejl. Jeg har købt
tastatur flasher hos dem, og det kom inden for en uge. Jeg har i øvrigt også
købt coveret fra thansen, jeg syntes det er et lækkert cover, det er i
modsætning til det som mobiludstyr.dk reklamerer med helt matsort, hvor
mobiludstyr.dk´s er blanksort (så vidt jeg kan se)... Der er dog (som du
nævner) ikke en hvid kant.. Men som sagt, prøv dog igen.
J. Nielsen