Mødested vedr autisme
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-10-01 17:49

Hejsa - Er der nogen der kender til steder på internettet hvor man "mødes"
vedr forældre til børn med infantil autisme/højtfungerende autister?

Jeg har søgt lidt via Google, men har ikke fundet noget præcist bud

PS: Svar gerne privat

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-10-01 18:15

Hej

Jeg slog op i jubii der kom mange muligheder frem. Ellers kan du også prøve
nogle af alle de steder der drejer sig om børn. Der er også mulighed for at
lave sin egen annonce, for at finde andre ligestillede.
Held og lykke
Anja

Fra : Tomas O.

Dato : 11-10-01 18:24

Peter Lykkegaard skrev:

> [...]
> hvor man "mødes" vedr forældre til børn med infantil
> autisme/højtfungerende autister?
>
> Jeg har søgt lidt via Google, men har ikke fundet noget

Du kunne henvende dig i Frivillighedscenteret på Diakonissen på
Frederiksberg. Spørg efter Pia. Hun ved nok noget om hvor du
finder info.

Deres hjemmeside finder du her:
http://www.diakonissen.dk/frivillighedscenter/index.html
--
Hilsen Tomas O. Foreningen For Flirtens Fremme:
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/

Fra : KM

Dato : 11-10-01 18:54

Hej Peter.

Jeg sender hermed et link til en liste, som hedder handibarn. Jeg er selv
medlem af listen, men det er ikke en liste for kun autisme, det er plads til
alle uanset handicap. Man skal være registreret for at være med. Det er en
kanon god liste hvor der er plads til alt og alle.

Prøv at tjekke det ud.

Hej fra
Karina

Fra : KM

Dato : 11-10-01 19:04

Hej ogen

UUPPSSSS
Jeg glemte lige linket.
Her er det:

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 12-10-01 08:15

> [...]
> vedr forældre til børn med infantil autisme/højtfungerende autister?
>
> Jeg har søgt lidt via Google, men har ikke fundet noget præcist bud

NEJ -NEJ!
Svar her, for vi er jo flere forældre, der kunne have god
brug af denne her oplysning.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-10-01 16:10

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@post8.tele.dk> wrote in message

> NEJ -NEJ!
> Svar her, for vi er jo flere forældre, der kunne have god
> brug af denne her oplysning.

Der kunne være mere personlige grunde til at ville sende den privat

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 12-10-01 20:23

> "Bodil Grove Christensen" <grovebgc@post8.tele.dk> wrote in message

> Der kunne være mere personlige grunde til at ville sende den privat

Ikke forstået.
Mvh. Bodil.