Nyt fra Rage Against The Machine
Fra : Christian Muus

Dato : 11-10-01 17:43

Jeg har læst at der kommer et nyt album d. 5. november.

Er der nogen der ved mere, og hvad det nye bandnavn bliver?

--
Christian Muus

Fra : Lars E.F. Sommer

Dato : 13-10-01 15:24

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har læst at der kommer et nyt album d. 5. november.
>
> Er der nogen der ved mere, og hvad det nye bandnavn bliver?

Jeg læste på et tidspunkt, at de resterende fra RATM jammede og måske endda
indspillede med Chris Cornell fra det hedengange Soundgarden... Men der var
også noget knas med pladeselskaberne, så.... Det ville ellers være en fed
konstellation!!

Lars.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 14-10-01 11:54

"Lars E.F. Sommer" <groucho@mail.dk> wrote in message news:3bc84f7d$0$41981

> [...]
var
> også noget knas med pladeselskaberne, så.... Det ville ellers være en fed

Korrekt, men hvordan faen skal nogen kunne tilbyde den samme aggresivitet
som Zack gjorde ...?

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-10-01 12:48

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> endda
> var
> >
> Korrekt, men hvordan faen skal nogen kunne tilbyde den samme aggresivitet
> som Zack gjorde ...?

Er det nødvendigt, at det bliver lige så aggressivt som RATM? Det kunne da
være spændende at høre, hvad de ellers kan lave. Personligt ville jeg gerne
høre dem lave noget mere funky, men så er det jo nok ikke lige Chris
Cornell, de skal have med.

Men det betyder jo ikke, at det ikke kunne være sjovt at høre, hvad de
finder på.

/Nikolaj

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-10-01 13:09

> Korrekt, men hvordan faen skal nogen kunne tilbyde den samme aggresivitet
> som Zack gjorde ...?

Tja jeg kan da komme på mange nye vokalister der er væsentlig mere
aggressive end Zack, men det kommer der jo ikke noget konktruktivt ud af.
Mon ikke man skulle søge en der har mere karisma og som kan bruge sin stemme
til lidt mere en Zack. Måske endda synge en strofe eller to hvilket jo ikke
var Zack's stærke side.

Michael