Jeg troede jeg var så smart.......
Fra : Kate

Dato : 11-10-01 17:39

.....men Johan er mindst ligeså smart.
Jeg har længe været ved at blive vanvittig af Johan's hyleri. Han har
altid miawed meget, men i årenes løb er det blevet mere og mere. Jeg er
ikke sikker, men det føles som om at det er blevet værre efter Oliwers
død. Ihvertfald kan Johan gå rundt bare og hyle og lige meget hvad jeg
gør så er det ikke godt nok. Når jeg så har hørt på det en hel aften så
må jeg indrømme at jeg har mest lyst til at kvæle ham. Nogle gange
lukker jeg ham ud på trappen bare for at han skal blive adspredt lidt,
nogle gange er det godt andre gange er det ikke.
Efter at ha' følt at jeg har udtømt mine muligheder så kom jeg i
tanker om måske ville jeg kunne trætte ham. Altså begyndte jeg på at
tage ham op hver gang han miawede. Først var han glad, så forundret, og
så gad han bestemt ikke det mere. Nu miawer han og løber så lige uden
for rækkevidde, for ellers tager jeg ham jo op.....Nej, dum er han jo
altså ikke
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-10-01 18:36

Hej Kate

Hvis det er for at få ham aktiveret, hvad så med at prøve en af de der
kugler med godbidder i? Kom noget af hans foder i og lad ham "arbejde for
føden" Eller er det trick allerede afprøvet?

Hilsen
Joan

Fra : Kate

Dato : 11-10-01 19:45

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
> der kugler med godbidder i? Kom noget af hans foder i og lad ham
> "arbejde for føden" Eller er det trick allerede afprøvet?

Jeps, det er prøvet med meget ringe resultat. Alle kattene (det var
mens Oliwer stadig var rask) gloede dumt på både mig og foderbolden. Nu
må jeg indrømme at jeg aldrig regnede at Johan vile falde for den, for
han er ikke specielt madglad. Det var mere Oliwer jwg tænkte på
dengang. Men jeg har prøvet med mus og bolde, intet af den slags
interesserer herren. Sofie vil som regel gerne ha' musene, altså
pelsmus, som hun kan vandre rundt i lejligheden med i munden og knurre.

Kate