Korfu-kat
Fra : Millie

Dato : 11-10-01 17:25

I dag over formiddagskaffen sukkede min chef dybt:
"Åh, kender I ikke nogen, der vil have en kat?"
Bordet rundt var svaret nej, men jeg spurgte lidt til misser og fik følgende
fortælling:
Hans datter er rejseguide på Korfu og havde letsindigt fodret en stor
killing, der kom på hendes terasse. Da hun skulle hjem, nænnede hun ikke at
rejse fra den. Så den er "importeret" fra Korfu efter den helt store
dyrlægeundersøgelse, gennem-vaccination osv. Den er oven i købet kommet til
Danmark på eget pas med billede og det hele. Men datteren har "leveret" den
hjemme hos farmand, som ikke lige var hooked på en kat i familien. Derfor
hans suk.
Det drejer sig om en han på ca. ½ år, den er ifølge min chef utrolig smuk -
tigerstribet i brun/røde farver.
hans tlf. nr. er: 58856186 og han bor i Gørlev/Vestsjælland.
Hilsen Millie ( der synes, at Snif og Buller på være katte nok)