Så går det løs.
Fra : gAmer

Dato : 11-10-01 14:45

Husk nu at melde jer til årets NokiaGame senest d. 3. november.
http://www.nokiagame.com/

Sidste år var det jo en Nokia 3310 vi vandt, men i år skal det åbenbart være
en overraskelse.

-gAmer

Fra : Palle Ravn

Dato : 11-10-01 16:03

Har tilmeldt mig, hva' skulle jeg ellers lave i skolen...

Vandt du siste år, jeg gik ud efter en uge, men jeg viste heller ikke helt
at det var så stort som det var...Det er fedt der er kommet chat på
siden...Har du et ICQ nummer eller noget???

Palle Ravn
palleravn@mail.dk
ICQ: 125369537

Fra : gAmer

Dato : 12-10-01 05:39

> Vandt du siste år, jeg gik ud efter en uge, men jeg viste heller ikke
> helt at det var så stort som det var...

Ja jeg vandt en 3310 sidste år.
Mine resultater var dog ikke imponerende så jeg tror jeg var langt nede i
præmierækken.

> Det er fedt der er kommet chat på siden...Har du et ICQ nummer
> eller noget???

Jeg er ikke til chat og ICQ har jeg ikke.
Men jeg vil nok deltage i div diskussionsforums og man er velkommen til at
bruge min email adr.

-gAmer

Fra : Palle Ravn

Dato : 12-10-01 15:28

¨Hva er din e-mailer

Fra : gAmer

Dato : 12-10-01 19:31

gamer@paradis.dk

Fra : kano

Dato : 14-10-01 13:02

> [...]
> http://www.nokiagame.com/
>
> Sidste år var det jo en Nokia 3310 vi vandt, men i år skal det åbenbart

Hvad fanden går det egentlig ud på? jeg meldte mig til sidste år, men ku sgu
ikke lige finde ud af hvad man skulle, så jeg røg ud (tror jeg) gad ikke
bruge så meget tid på det.
er der noget ved eller hvad?

Fra : Fischer

Dato : 15-10-01 08:07

> Hvad fanden går det egentlig ud på? jeg meldte mig til sidste år, men
> ku sgu ikke lige finde ud af hvad man skulle, så jeg røg ud (tror jeg)
> gad ikke bruge så meget tid på det.
> er der noget ved eller hvad?

Det kan jeg godt prøve at forklare:

Man skulle samle oplysninger om en fiktiv historie i aviser, TV, nettet
o.s.v.
Så skulle man gå ind på www.nokiagame.com med jævne mellemrum og svare på et
spørgsmål eller spille et flash / shockwave spil.
Hvis man ikke holder de angivne deadlines (som ikke er særligt stramme)
ryger man ud af spillet.

Spillene var desværre lavet sådan, at dem med en ny hurtig computer kunne
score mange flere points end os andre. Heldigvis var pointene vist ikke
afgørende.

Den sidste aften var finale-aftenen.
Her havde man 1 time til at gå rundt i et slags spil og finde oplysninger +
svare på en række spørgsmål / skrive en historie.

Jeg synes egentlig opbygningen af historien var meget spændende, men
forløsningen kom aldrig.
Alle de oplysninger man i 3 uger minutiøst havde samlet sammen fik man stort
set ikke brug for.
Og alle de teorier man havde lavet oppe i sit hoved fik man aldrig be- /
afkræftet.

Altså er sjov idé, men for dårligt udført sidste år.

*Fischer