sammenhængende sms
Fra : Kim Persson

Dato : 11-10-01 10:58

måske har der været spurgt om det før, men jeg kunne ikke finde det(gik
tilbage til d. 1)

anyway jeg får tit sammenhængende sms'er, er det noget folk har gjort
manuelt? eller er der en funktion som gør det muligt at skrive dobbelt så
meget som 160tegn?

Er det så muligt på en gammel 3210?
tæller sms'en så som 1 eller 2 på regningen?

mvh Kim

Fra : maxses

Dato : 11-10-01 11:23

"Kim Persson" skrev d. 11-10-01 10:58 dette indlæg :

> Er det så muligt på en gammel 3210?

Ja det er det nok, men det vil i hvert fald kræve en software
opdatering...(det burde kunne laves om der)

> tæller sms'en så som 1 eller 2 på regningen?

Som telefonen lader dig jo bare skrive flere ord og at du skal sende, og
så starte på en ny....så de tæller for 2...

Mvh Max Sørensen

http://www.kandu.dk/